XXL Nutrition

Nieuws VN-rapport: Zwarte Piet moet anders

Peiling Peiling Zwarte Piet moet anders?

• Totaal stemmers
    36
Wie zet er uberhaupt calf raises en curls in zijn sig van zijn alter ego op het nederlandse lichaamsbouwers forum

waarom denkt iedereen dat ik een alter ego ben van iemand? (iedereen = popo en mat). Ik ben wel benieuwd van wie dan

ik zie nog steeds geen wezenlijk probleem behalve mensen die zie beledigd voelen

als we nou gewoon allemaal keihard gaan janken elke keer dat we ons beledigd voelen, dan kunnen we gewoon alles afschaffen :thumb:

---------- Post added at 22:19 ---------- Previous post was at 22:18 ----------

niemandweet zet ons net geen 1m80 dbbers voor schut, ik eis dat zijn stats aangepast worden of ik stap naar de VN

Aan de ene kant begrijp ik dat argument van je beledigd voelen wel. Een andere comedian zei ook 'you take offence, you're not given it'. Zit wel wat in, maar iedereen heeft natuurlijk een grens. Als er elk jaar een feest is waar iedereen je te jong overleden ouder nadoet voor de grap, dan leg je je er denk ik ook niet bij neer. En ik bedoel niet te zeggen, dat ZP net zo beledigend is, maarja, er dus wel een grens.

Heeft helemaal niets te maken met mensen die zich beledigd voelen. Al was er hier geen enkele n*ger dan blijft het in zijn huidige vorm een schertsvertoning. Ik zou het graag anders zien en ben geen n*ger en voel me al helemaal niet beledigd. Gaat hierbij om het aanzienlijk verbeteren van het Sinterklaasfeest zodat men dat kan vieren zonder rare bijgevoelens of gedachten. Lijkt me vrij eenvoudig maar mooi om te zien hoe men zich in bochten blijft wringen om zwarte Piet principiëel maar te houden zoals hij is terwijl de wereld en juist ook voor kinderen continu verandert in werkelijk negatieve manieren maar waar geen haan naar kraait. :roflol:

ik zie nog steeds geen wezenlijk probleem behalve mensen die zie beledigd voelen

Zulke argumenten zijn telkens heel eenvoudig om te draaien.

Evolutie van deze traditie die al 60 jaar eerder plaats had moeten vinden wordt juist hypocriet tegengehouden.
Ik zie geen wezenlijk probleem behalve voor mensen die zich PVV'er voelen.

Alles afschaffen vind ik overigens ook goed. Klote zooi.

Jammer dat ik nergens het interview met Etienne Vermeersch over deze discussie kan terugvinden. Daaruit bleek dat Zwarte Piet geeneens een n*ger is, dus waar hebben we het eigenlijk over?

get?url=http%3A%2F%2Fgifl.ink%2Fdawson.gif

idd, de man zou gewoon zwart zijn van door de schoorsteen te kruipen,gelijk ik al eerder zei,is allemaal pure provocatie dat hele gedoe allemaal

Inderdaad, als kind heb ik ieder geval nooit meegekregen dat het een n*ger zou zijn.

Inderdaad, als kind heb ik ieder geval nooit meegekregen dat het een n*ger zou zijn.

Oh maar ik wel. :roflol: Ik kom ook wel uit een n*ger hatende familie. Roetmoppen, roetmoppen overal dus ik had daar al vroeg vragen over..Maar maak je niet ongerust menneke dat zijn geen echte roetmoppen dat is tante Thea met schoenpoets op d'r b**kes. *

Dus, wil je dat zich van jou af zettende kroost later zwarte Piet bewakende n*ger haters worden? Wees gematigd en heb n*gers lief tijdens de opvoeding maar wil je liever dat je kroost later iedereen en alles ongeveer evenveel haat zonder vooroordelen? Knoop een n*ger in je boom!

* Het door mijn familie algemeen en heel het jaar door gebruikte scheldwoord voor n*ger duidt toevallig ook op iemand met roet op z'n b**kes net als zwarte Piet.

idd, de man zou gewoon zwart zijn van door de schoorsteen te kruipen,gelijk ik al eerder zei,is allemaal pure provocatie dat hele gedoe allemaal

Ja dat is precies wat willie keurig zegt !! die beste man kruipt gewoon door de schoorsteen, nogal logisch dat je dan ook meteen kroeshaar, oorbellen en dikke lippen krijgt !

die beste man kruipt gewoon door de schoorsteen, nogal logisch dat je dan ook meteen kroeshaar, oorbellen en dikke lippen krijgt !

Tom Jones is een n*ger? Ik wist het! :mad:

Oh maar ik wel. :roflol: Ik kom ook wel uit een n*ger hatende familie. Roetmoppen, roetmoppen overal dus ik had daar al vroeg vragen over..Maar maak je niet ongerust menneke dat zijn geen echte roetmoppen dat is tante Thea met schoenpoets op d'r b**kes. *

Dus, wil je dat zich van jou af zettende kroost later zwarte Piet bewakende n*ger haters worden? Wees gematigd en heb n*gers lief tijdens de opvoeding maar wil je liever dat je kroost later iedereen en alles ongeveer evenveel haat zonder vooroordelen? Knoop een n*ger in je boom!

* Het door mijn familie algemeen en heel het jaar door gebruikte scheldwoord voor n*ger duidt toevallig ook op iemand met roet op z'n b**kes net als zwarte Piet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jammer dat we naar een Amerikaanse maatschappij toegaan waarin mensen zich om de twee minuten 'offended' voelen.

5a5fe3207167af20bae86bbcede5fe47fb926cddcd7307a8e3ec0bbc260b42b9_zpsxtmmsu1m.jpg

.

Laatst bewerkt:
NEE!

Ik het vreselijk beschamend vind dat er zo ontzettend veel aandacht en energie wordt besteed aan deze 'discussie'
Dit kan beter kan worden ingezet ten bate van de bestrijding van daadwerkelijke humane mondiale problematiek.

Buiten dat, het 'afschaffen' van Zwarte Piet is ook helemaal nergens een oplossing voor, integendeel.
Het enige wat dit namelijk zal creëren is een precedent voor nog veel meer van dit soort vierkante millimeter gezeik.

Wie voelen zich nou beledigd? zwarte mensen, mensen van Afrikaanse afkomst of zwarte mensen van Afrikaanse afkomst?

quincy voelt zich beledigd

de n*gers die ik ken vonden zwarte piet spelen altijd chill om monnie mee te verdienen in skirre tijden

Goede VN, lekkere prioriteiten ook. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
maxresdefault.jpg

Terug
Naar boven