AndroidHealthClinic

tom's 5x5 trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
@prelude: Kom uit Apeldoorn, maar ga in Nijmegen aan de universiteit studeren, dus voor €60 mag ik daar dan het hele jaar van alle sportfaciliteiten gebruik maken, oa de sportschool.
Kramp in mn benen sprong er bijna in de quads in, weinig last gehad van de glutes moet ik zeggen. Maar dat komt wel weer goed;)
@ari: :D
@alex: Chins voor de vakantie waren breed met overhandse grip. Nu is het smal met onderhandse grip. Dit maakt me echter niet uit, omdat ik op deze manier én meer herhalingen kan maken én een langere bewegingsbaan maak waardoor ik de rug meer aanspreek. Win-win in mijn situatie dus. opwerken naar een ladder van 6 ofzo dood hangend en dan gewicht gaan toevoegen.

succes ermee !!

eej, als je begint met 5 x 12 en je kunt op het laats nog 5 x 18, wat heeft het dan voor nut als je 5x12 doet, want je put je spieren dan toch niet uit. Of is dat de opwarming?

• Topic Starter Topic Starter
Deze week bezig geweest met mijn chins. Die moeten en zullen omhoog gaan dit jaar. Door het boek van pavel bezig gegaan met grease the groove. Ofterwijl elke dag zoveel mogenlijk optrekken, maar ervoor zorgen dat je er niet moe van wordt, dus ongeveel op 50% van je max.

Aangezien mijn max nog maar 5x is op de onderhandse deadhang chinup koos is voor telkens 2 herhalingen.

Week 33

maandag: 4x2
dinsdag: 10x2
woensdag: 10x2
donderdag: 10x2
vrijdag: 6x2
Zaterdag: 10x2
=100 reps in totaal.

Geen moment uitgeput geweest, maar wel deze week 100hh gemaakt, wat ik best een aardig begin vind.

Volgende week ben ik op introductie week in Nijmegen, dus zal er niet veel van komen, maar zal me op elke gelegenheid optrekken.

Week 35 zal ik proberen elke dag, behalve zondag 10x3 reps te doen. Zo komt dan mijn dagtotaal op 30reps en mijn week totaal op 180, heel respectabel vind ik.

Hoop dat deze methode mij wat goeds gaat brengen.

Denk dat ik vanaf week 36-37 weer naar de sportschool kan, dus dat is mooi. Dan ga ik weer flink sporten, maar leg ik nog steeds wel extra nadruk op mijn chins, op welke manier dan ook.

Tom

Terug
Naar boven