MuscleMeat

Top zonder suplementen e.d.

wow...3 maaltijden maar ...wat weinig ..probeer er eens 6-8 van te maken en goede porties.. bereken je BMR via deze site en je weet wat je binnen moet krijgen ;-)

60% kh/20% eiwit /20% vetten normaal voedingspatroon
40/40/20 droogtraining

ligt er natuurlijk aan wat je doelstelling is ;)

succes :)

Ah ok. Bedankt!
Ik eet het volgende, en ik denk dat het te weinig is:

* 's ochtends Yakult + een Vivit-yoghurtje
* Op het werk aangekomen een kop thee
* tussendoor kop thee
* Lunch: 4 boterhammen (pindakaas, kaas, worst)
* Tussendoor kop thee. Heel soms wat lekkers.
* Avondeten
* Na het sporten drink ik 2 glazen sap

Je eet echt te weinig..Ik zou een beetje op het forum gaan neuzen naar een goed voedingschema,dan kom je een stuk verder ;)

Succes!

wow...3 maaltijden maar ...wat weinig ..probeer er eens 6-8 van te maken en goede porties.. bereken je BMR via deze site en je weet wat je binnen moet krijgen ;-)

60% kh/20% eiwit /20% vetten normaal voedingspatroon
40/40/20 droogtraining

ligt er natuurlijk aan wat je doelstelling is ;)

succes :)

Hoe kom je aan die procenten?

• Topic Starter Topic Starter
6 tot 8 keer eten-drinken op een dag is te veel voor me omdat ik dan gaatjes krijg...
Heb nu ook nog eens buikgriep dus dat schiet ook lekker op...heb nu ondergewicht bereikt. Dus ik ga nu echt (als het weer kan) meer eten!!!

Als ik dat per dag eet, zo weinig ga ik van mijn graat!

6 tot 8 keer eten-drinken op een dag is te veel voor me omdat ik dan gaatjes krijg...
Heb nu ook nog eens buikgriep dus dat schiet ook lekker op...heb nu ondergewicht bereikt. Dus ik ga nu echt (als het weer kan) meer eten!!!

Gaatjes? Lijkt me sterk als je normaal gezond voedsel eet...?

• Topic Starter Topic Starter
Ja goed, sommige dingen kunnen echt geen kwaad, maar ontzettend veel wel. Tegenwoordig doen ze zelfs suiker in het vlees....Het enige wat je zonder problemen kunt eten (voor je gebit dan) is kaas en 'kale' groente.

Terug
Naar boven