MuscleMeat

Topic van de maand suggesties

Jongens... we zoeken een nieuwe topic van de week editor. Liefst iemand die het hele concept goed begrijpt en kan toepassen. Als je beetje leuk kan schrijven is dat natuurlijk een pluspunt.

Liefst iemand die het wil volhouden voor wat langer dan enkele maanden deze keer. Veel tijd kruipt er nu ook niet in (15min per week ofzo). Stuur maar een pm als je interesse hebt, graag alleen serieuze en gemotiveerde mensen :)

Leden,

In oveleg met BigT heb ik de schone taak van moderator voor het Topic van de Week op me genomen. Ik zal er even in moeten rollen maar om snel te kunnen starten wil ik de post oppakken en de laatste sugestie nemen waar een aantal leden op gereageerd hebben: Supercompensatie of Overtraining.
Ik zal proberen nog deze week een start te maken zodat jullie weer bij kunnen dragen aan de Topic van de Week.

Leden,

In oveleg met BigT heb ik de schone taak van moderator voor het Topic van de Week op me genomen. Ik zal er even in moeten rollen maar om snel te kunnen starten wil ik de post oppakken en de laatste sugestie nemen waar een aantal leden op gereageerd hebben: Supercompensatie of Overtraining.
Ik zal proberen nog deze week een start te maken zodat jullie weer bij kunnen dragen aan de Topic van de Week.

Succes!

Ik zou best mee willen doen maar heb er helemaal geen verstand van. :(

Nieuwe Topic van de Week suggestie?

Er is al weer een hoop activiteit op het TODW gedeelte, waar gaat de interesse naar uit voor een volgende topic? Iets ouds oppakken of nieuwe suggesties?

misschien een topic over de timing van voeding, en niet alleen voor of na de training maar de hele dag.
trainingsdagen. rustdagen, cardiodagen.
en dan erbij vermelden op welke tijdstippen je het beste carbs of eiwitten of vetten kan nemen of welke je het beste op welke tijden kan combineren.

ik vind hier namelijk weinig over op het forum.

misschien een topic over de timing van voeding, en niet alleen voor of na de training maar de hele dag.
trainingsdagen. rustdagen, cardiodagen.
en dan erbij vermelden op welke tijdstippen je het beste carbs of eiwitten of vetten kan nemen of welke je het beste op welke tijden kan combineren.

ik vind hier namelijk weinig over op het forum.

Of voeding in het algemeen, met een uitgebreid stuk over tijdstippen.

Misschien een iets saaier onderwerp, maar toch niet onbelangrijk

maar dus eerst dat over testosteron
daar is echt WEINIG over te vinden!!

Een artikel over hoe een bb-lichaam er binnen 50jaar uitziet? Of kan je aan je 65 nog altijd trainen?

tuurlijk,onlangs nog een artikel gelezen over een 95jarige vrouw die net begonnen was met powerliften :cool:

waar ik ook wel wat meer over zou willen weten is over het onderhouden van je homegym. hoe zorg je ervoor dat je materiaal in top conditie blijft.

Er zijn ideeen genoeg, voeding veel bijval zo te zien. Laten we het deze week nog even aankijken, wil het nieuwe topic volgend weekend starten. Dus diegene die de meeste bijval krijgen die gaan we doen.

d

Er zijn ideeen genoeg, voeding veel bijval zo te zien. Laten we het deze week nog even aankijken, wil het nieuwe topic volgend weekend starten. Dus diegene die de meeste bijval krijgen die gaan we doen.

d

ik wist dat je het ging begrijpen
dus eerst over testosteron en daarNA over voeding :p
karma zodra ik terug kan :D

Er lijken zich voor de volgende Topic twee onderwerpen af te tekenen, voeding en testosteron. Laat maar horen waar de meeste interesse naar uitgaat en wie een bijdragen kan leveren.

d

ik ga voor het topic over voeding

Terug
Naar boven