Fitness Seller

Topic van de maand suggesties

Ik zou wel eens graag een topic zien over de effecten van een avondje doorzakken op café, meer bepaald overdadig alcoholgebruik.

Ik zie hier regelmatig topics met de vraag hoe schadelijk alcohol nu wel is, en daar komen meestal geen sluitende of tegenovergestelde antwoorden op. Plus, ik denk dat de meesten van ons wel (meer dan) eens te maken krijgen met een stevige zuipavond en daarbij hun zuurverdiende massa liever niet willen verliezen.

Dus vragen als: Welk effect heeft alcohol op spiergroei en -herstel?, Hoe kan ik spierverlies minimaliseren of spierherstel maximaliseren als je toch gaat drinken?, Hoe pas je 2000 bierkcal in in je voedingsschema? , enz...

de onderwerpen wassen aan maar ik kom eerst op het testosteron terug zoals beloofd!

D

Vocht(opslag)

- Wat is het precies
- Hoe ontstaat het
- hoe kun je het tegenhouden
- wat kun je ertegen doen

Misschien een id?

waarom niet iets ivm met beginnerguides voor beginners, wat meer info kunnen ze mss wel gebruiken ivm met voeding etc.. ik weet dat er wel al guides zijn, maar kan mss handig zijn

Ik moet ff kijken wat we nog hadden openstaan maar het vocht vind ik ook wel iets.

We gaan deze week stemmen!

Tis vochtopslag geworden maar ik wil jullie allemaal toch weer eens wakker schudden in de zomermaanden. Liggen we allemaal op het strand ;-).

Kom eens met een paar leuke suggesties voor TODW, dan zetten we de vaart er weer in.

D

De eerste reacties zijn binnengekomen, laten we de denktank hier ook weer eens starten!

d

• Beschrijf het ideale dieet
  • "De bodybuilder pizza" (misschien eens een leuk alternatief ;) )
  • De bodybuilder op vakantie

Een sticky over HIIT lijkt me iets wat hier nog wel ontbreekt.

Het bulkseizoen zit er weer aan te komen, dus misschien een topic met richtlijnen om op "gezonde" en adequate wijze te bulken in combinatie met trainingsvoorstel om zoveel mogelijk te groeien?

Laatst bewerkt:
Lijkt mij leuke suggestie, wat heeft meeste animo?
cleanbulken. hoe kom je massa aan zonder veel vet op te bouwen? of
Welke vitaminen, mineralen en supplementen neem je, wanneer en waarom?hoor het graag wil hem morgen openen.

d

Ik zet hem nog even in de nieuwe posts...:D
Wat lijkt jullie het beste topic? wellicht eerst cleanbulken omdat de zomer voorbij is?

Afhankelijk van de reacties zal ik een nieuw topic starten.

d

Lijkt mij leuke suggestie, wat heeft meeste animo?
cleanbulken. hoe kom je massa aan zonder veel vet op te bouwen? of
Welke vitaminen, mineralen en supplementen neem je, wanneer en waarom?hoor het graag wil hem morgen openen.

d

Ik zet hem nog even in de nieuwe posts...:D
Wat lijkt jullie het beste topic? wellicht eerst cleanbulken omdat de zomer voorbij is?

Afhankelijk van de reacties zal ik een nieuw topic starten.

d

Het enige knelpunt is dat er van beide al een soortgelijk topic van de week is :o Ik weet niet of er al veel nieuwe bevindingen zijn op dat gebied maar ik vrees van niet :p
Hier nogmaals een link naar de topics:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/welke-supplementen-gebruik-jij-allemaal-62996/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/vetwinst-minimaliseren-bulken-73929/

Neemt niet weg dat ik beide onderwerpen wel interessant vind.
Ik doelde meer op vitamines die betrekking hebben op de algehele gezondheid en kunnen bijdragen aan de sportprestaties. Calcium, magnesium, zink knoflook, groente, etc. Bijv dat brocolli testosteronverhogend zou zijn of courgette goed voor de hersenen(weet niet of dat echt zo is).
Misschien iets over vetten en de verschillende vetzuren.
Of hoe je naast BB een goede conditie opbouwt en wat het belang daarvan zou zijn.

Gelukkig heb je er ook interesse in. Over veel zaken is al wat gesproken, je kan vaak verwijzen maar het is ook goed om nieuwe meningen (zo niet inzichten) te krijgen van nieuwe leden of nieuwe ervaringen. Daar is TODW ook voor bedoeld.

Ik hoop dat je ook gaat schrijven, eigen mening op basis van beschikbare info!?

Ik hoor graag paar reacties van mensen die een onderwerp leuk vinden en er ook wat over willen schrijven....

d

Mijn voorkeur gaat dan uit naar invloed van vitamines en mineralen op bodybuilding

er is nog niks gebeurd???

Terug
Naar boven