XXL Nutrition

Topic van de maand suggesties

Veel mensen raken geblesseerd omdat ze de juiste techniek niet toepassen.

Misschien eens een topicje van welke techniek je moet handhaven bij de grotere oefn
Sq, Dl, Bp, Abs, blablabla
Mja, wrm abs?
Veel mensen weten nog niet dat enkel de schouders heffen volstaat (is bij mij toch het beste effect)
En welke rol de techniek speelt om blessures te voorkomen(maar daar is reeds een topic over dachtik, maar daar staat de techniek niet als centraal punt)

Ik weet dat er al immens veel topic zijn gestart omtrent de juiste technieken etc, maar eens bundelen kan denkik geen kwaad, en het is handig al het hier zou staan, die is het eerste forum dat ik las omdat er immens veel in staat, en heb er ook ineens heel veel van geleerd.
Ik denk dat er nog mensen dit als een van de eerste fora lezen, dus zo een topic zou geen kwaad kunnen...

't is slechts een voorstel hé..

Veel mensen raken geblesseerd omdat ze de juiste techniek niet toepassen.

Misschien eens een topicje van welke techniek je moet handhaven bij de grotere oefn
Sq, Dl, Bp, Abs, blablabla
Mja, wrm abs?
Veel mensen weten nog niet dat enkel de schouders heffen volstaat (is bij mij toch het beste effect)
En welke rol de techniek speelt om blessures te voorkomen(maar daar is reeds een topic over dachtik, maar daar staat de techniek niet als centraal punt)

Ik weet dat er al immens veel topic zijn gestart omtrent de juiste technieken etc, maar eens bundelen kan denkik geen kwaad, en het is handig al het hier zou staan, die is het eerste forum dat ik las omdat er immens veel in staat, en heb er ook ineens heel veel van geleerd.
Ik denk dat er nog mensen dit als een van de eerste fora lezen, dus zo een topic zou geen kwaad kunnen...

't is slechts een voorstel hé..

http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/maak-ultieme-beginners-instructie-film-129500/

Is eigelijk al een keer gedaan, dit moet in principe al voeldoende zijn;)

Mwa, ik ben alleen bang dat er dan te weinig artikels zullen komen, dat er hetzelfde gebeurd als met de rotator cuff. Maar als er duidelijk meer mensen hier geintereerd in zijn, zouden we dit de volgende TVDW kunnen doen (die ook een artikel zouden willen schrijven).

Mwa, ik ben alleen bang dat er dan te weinig artikels zullen komen, dat er hetzelfde gebeurd als met de rotator cuff. Maar als er duidelijk meer mensen hier geintereerd in zijn, zouden we dit de volgende TVDW kunnen doen (die ook een artikel zouden willen schrijven).

Valt ook vrij weinig te melden over rotator cuff's, het is nou eenmaal zo. Ben het wel met je eens dat je met het zenuwstelsel met hetzelfde probleem zit

Valt ook vrij weinig te melden over rotator cuff's, het is nou eenmaal zo. Ben het wel met je eens dat je met het zenuwstelsel met hetzelfde probleem zit

Dat valt ook wel weer mee, je kunt het zo uitgebreid maken als je het zelf wilt, alleen voor dit onderwerp zullen de meesten echte research voor moeten doen, daardoor zijn er veel minder kandidaten.

"Welk supplement op welk tijdstip?"----> beginners versus gevorderden

want ik zie vaak beginners die zich al direct volstampen met NO boosters, Animal Warfare, ... hetgeen imo weinig nut heeft

"Welk supplement op welk tijdstip?"----> beginners versus gevorderden

want ik zie vaak beginners die zich al direct volstampen met NO boosters, Animal Warfare, ... hetgeen imo weinig nut heeft

Misschien kan dit wel een mooie uitbreiding worden op bijvoorbeeld een bestaande sticky in dat topic/ of een compleet nieuwe.

een topic omtrend overtraining?

Laatst bewerkt:
Gaan we niet stillaan naar het volgende topic vdw over gaan?

mee eens... vorig topic afsluiten en op naar de volgende...:o

Het volgend topic zal dus over supercompensatie/ overtraining gaan, hij zal er vanaf morgen komen.

En toen waren we 5 dagen verder.... :p

ga het topic volgen lijkt me interessant :)

testosteronnepon

Wat is "het" ?
Op welke leeftijd heb je het meest testoron in je lichaam? + zie je hiervoor een mogelijke verklaring?
Wat zijn de effecten van veel testosteron in je lichaam te hebben? (ouderdomsverschijnselen? spiergroei? botstructuurwijziging? haaruitval? spierherstel? coïtusdrift? puistjes? metabolisme?..)
Kan je door middel van een voedingspatroonwijziging je testosteronniveau verhogen?
Zijn er supplementen die zonder gevaren het testosteronniveau verhogen?
EXTRA's: onderzoeken, weetjes, scheetjes, orgasmeetjes...

:thumbs: goed idee, daar wil ik wel meer over weten

Ik vind het wel leuk om te kijken naar de atletische/bodybuild/powerlift prestaties van verschillende bevolkingsgroepen -> noord-european/zuid-europeanen, west-afrikanen-oost-azatiaten etc.

Hoeveelheden vrij/gebonden testosteron in populaties?
metabolisme?
lichaamsverhoudingen?
aantal fast-twitch muscles?
etc. etc.

Terug
Naar boven