MuscleMeat

Totaal niet gesteund door mijn vriend voor mijn gevoel :'( iemand tips?

*Dump superdude
*Sla bodybuilder aan de haak
*Maak aesthetic kindjes
*Fuaaark

• Like
Waarderingen: 010
Als je je inleest heb je kennis in huis om zijn mening te veranderen. Het is een beetje zoals het ouders tegen whey.

Je wordt niet opeens zo lelijk gespierd als hij voor ogen hebt, eerder strakker en dus meer sexy.

Dus inlezen en dan kan je alles wat hij zegt weerleggen.
En je kan ook zeggen dat je stopt als hij zegt dat je te gespierd wordt, lelijk gespierd.

That day will never come;)

O en verder op zijn schuldgevoel spelen: 'Ik wil gezond sporten en jij gaat me afkraken?' Naja je bent een vrouw dus je weet vast hoe je dat moet spelen.

In b4 Grosje

Laatst bewerkt:
Het zit dus zo. Sinds twee maanden ben ik weer begonnen met fitness en er serieus mee bezig.
Trainingschema + voedingsschema + informatie opdoen op fora en magazines...

Maar ik heb het gevoel dat mijn vriendje mij totaal niet steunt ???
Toen ik trots mijn spierbal zeg maar aanspande keek hij alleen heel wazig en zei hij: Niet te veel hoor dat is niet mooi...

naja oke.. maar t was ook niet van, jeetje wat knap van je:(

En toen had ik het blad mens health gekocht en toen zei hij: Heb je die zelf gekocht? Die instructeur van de sportschool die wil volgens mij een BB van je maken en dat is m nog aan het lukken ook!

TERWIJL HIJ ZELF OOK NAAR DE SPORTSCHOOL GAAT EN WEET IK ALLEMAAL!!! ???:mad::grumble:

Ik ben ook nog niet zo lang bezig met fitnessen en mijn vriend was ook een beetje ongerust in het begin toen ik vertelde over mijn schema en dat er krachttraining bij zat. Direct 'je gaat toch geen bodybuilder worden he'. Ik heb hem uitgelegd dat meisjes niet zo snel spieren kweken als mannen (zelfs niet als ze willen) en toen was hij toch weer op zijn gemak. Dat was toen ik in mijn eerste week zat. Twee weken later kwamen ook mijn eerste 'spierballen' tevoorschijn (mijn biceps werd plots zichtbaar toen ik mijn haren in een staartje deed) ... en mijn vriend was wel gefascineerd (oef!) en zei direct 'wauw, knap, al resultaat na 3 weken'. Sindsdien wilt hij ook steeds alle andere spieren zien en voelen :p . Hij weet nu ook wel wat mijn doelen zijn ...strak/gedefinieerd en niet meer.

Ik zou je vriend eens op een stoel zetten en hem eens klaar en duidelijk uitleggen dat jij dit wilt doen om gelukkig te zijn en dat als hij er niets goeds over te zeggen heeft, dat hij beter zwijgt. Dus nee hij hoeft het niet bepaald te bewonderen en aan te moedigen als hij dat niet wilt, maar iets negatiefs moet hij er ook absoluut niet over zeggen. Wat doet hij zelf in de sportschool, is hij een bodybuilder (ik heb zo het idee van niet eigenlijk)?

Alsof je er direct uitgaat zien als vrouwelijke Arnold:roflol:

Mijn vriend steunt mij wel.....(Hey Kuki :eyebrow: )

Echt zo jammer dat veel jongens/mannen een hard trainende vrouw niet kunnen waarderen en meteen denken dat je een bodybuilder wordt. Was het maar een stuk makkelijker om heel snel massa te gainen!!

Lekker je ding blijven doen, hij zal vanzelf inzien dat je geen instant bodybuildster bent en dan je lichaam er alleen maar mooier van wordt!!

Echt zo jammer dat veel jongens/mannen een hard trainende vrouw niet kunnen waarderen en meteen denken dat je een bodybuilder wordt. Was het maar een stuk makkelijker om heel snel massa te gainen!!

Lekker je ding blijven doen, hij zal vanzelf inzien dat je geen instant bodybuildster bent en dan je lichaam er alleen maar mooier van wordt!!
Ik denk dat dat ook voor mannen geldt; eetschemas, supplementen, enz. 't is niet allemaal zo evident :p

Wat een phaggot. Als een meisje bij me komt met dat soort opmerkingen is het instand marry (srs)

hij is waarschijnlijk bang, dat je door te veel te sporten je t**ten kleiner worden...

conclusie dumpen, of overtuigen!

dumpen en een dbb bro nemen of een groepje dbb'ers

Je zit onder de plak bij je vriend! Uitleg helpt wel, maar dan wel op een open manier zonder een vijandige houding. Zo is krachttraining een goede preventie om botontkalking tegen te gaan. En het is een goede preventie om diabetes type 2 tegen te gaan. Plus je krijgt rondere lichaamsvormen, wat wilt een man nog meer...

Laatst bewerkt:
schijt aan hebben, het is jou leven en lichaam!

Its a feeder!

nooit je leven laten bepalen door een man, hoor, gewoon doen waar jij je goed bij voelt en als hij je dan niet meer leuk vindt dan is hij niet de ware

Het zit dus zo. Sinds twee maanden ben ik weer begonnen met fitness en er serieus mee bezig.
Trainingschema + voedingsschema + informatie opdoen op fora en magazines...

Maar ik heb het gevoel dat mijn vriendje mij totaal niet steunt ???
Toen ik trots mijn spierbal zeg maar aanspande keek hij alleen heel wazig en zei hij: Niet te veel hoor dat is niet mooi...

naja oke.. maar t was ook niet van, jeetje wat knap van je:(

En toen had ik het blad mens health gekocht en toen zei hij: Heb je die zelf gekocht? Die instructeur van de sportschool die wil volgens mij een BB van je maken en dat is m nog aan het lukken ook!

TERWIJL HIJ ZELF OOK NAAR DE SPORTSCHOOL GAAT EN WEET IK ALLEMAAL!!! ???:mad::grumble:

Komt dit jullie bekend voor? Hoe kan ik hem overtuigen dat ik
  • Gezond en strak ik mijn vel wil zitten
  • Goed let op mijn voeding zonder dat het slecht voor mij is
  • dat ik het fijn vind als hij me meer zou supporten
:dunno:

Denk dat hij bang is dat je te mooi wordt ;)

laat hem een filmpje zien van een figure competitie

http://www.youtube.com/watch?v=uqkF3paAzsE

of bikini

http://www.youtube.com/watch?v=zvwPvj-ZGqo&feature=related

en vraag dan even of deze vrouwen lelijk zijn
Denk dat hij nee zegt en dan zeg jij - zo wil ik nu worden

probleem opgelost

.

Laatst bewerkt:
:D
Vriendje begon ook ooit met 'niet overdrijven hoor' en dat soort uitspraken.
Hij went er vanzelf aan. Uiteindelijk doe je het toch voor jezelf.

Heb m wel gezegd dat ie t gelijk moet zeggen als het te gespierd wordt, het is wel de bedoeling dat ie me nog aantrekkelijk vind. Maar sindsdien niets meer gehoord ;)

Wat als hij dit zegt dan? Wat dan?

Zou het persoonlijk wel vet lijken als ik een chick zou hebben die als doel Miss Olympia voor ogen heeft :p

Wat een phaggot. Als een meisje bij me komt met dat soort opmerkingen is het instand marry (srs)
Haaaaaaaai :eyebrow:

TS; je mag er best een serieus gesprek over houden vind ik. Je kunt aangeven dat je echt niet super breed en gespierd gaat worden en dat dat zijn angst niet hoeft te zijn.
Maar daarnaast misschien ook aangeven dat je van hem verwacht dat hij je neemt zoals je bent. Als dat je hobby, je doel, je missie is, dan is dat JOUW ding en hij zal je daar in moeten steunen. Daarom ben je samen, omdat je elkaar waardeert en kunt steunen. Als hij dat nog steeds moeilijk vind...... tsja.......

Mijn vriend zou het niet zien hoor. Een vent die het niet kan waarderen dat ik veel train, op m'n voeding let en lomp sterk wil worden :P

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven