Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het zit dus zo. Sinds twee maanden ben ik weer begonnen met fitness en er serieus mee bezig.
Trainingschema + voedingsschema + informatie opdoen op fora en magazines...
Maar ik heb het gevoel dat mijn vriendje mij totaal niet steunt
Toen ik trots mijn spierbal zeg maar aanspande keek hij alleen heel wazig en zei hij: Niet te veel hoor dat is niet mooi...
naja oke.. maar t was ook niet van, jeetje wat knap van je
En toen had ik het blad mens health gekocht en toen zei hij: Heb je die zelf gekocht? Die instructeur van de sportschool die wil volgens mij een BB van je maken en dat is m nog aan het lukken ook!
TERWIJL HIJ ZELF OOK NAAR DE SPORTSCHOOL GAAT EN WEET IK ALLEMAAL!!!![]()
. Hij weet nu ook wel wat mijn doelen zijn ...strak/gedefinieerd en niet meer. Ik denk dat dat ook voor mannen geldt; eetschemas, supplementen, enz. 't is niet allemaal zo evidentEcht zo jammer dat veel jongens/mannen een hard trainende vrouw niet kunnen waarderen en meteen denken dat je een bodybuilder wordt. Was het maar een stuk makkelijker om heel snel massa te gainen!!
Lekker je ding blijven doen, hij zal vanzelf inzien dat je geen instant bodybuildster bent en dan je lichaam er alleen maar mooier van wordt!!

Ditgewoon dumpen en kies mij :$
of een van mijn mede dbb broeders die het ook verdienen -no homo-ps je vriendje is volgens mij een ecto boy hij is bang dat jij hem inhaalt

Het zit dus zo. Sinds twee maanden ben ik weer begonnen met fitness en er serieus mee bezig.
Trainingschema + voedingsschema + informatie opdoen op fora en magazines...
Maar ik heb het gevoel dat mijn vriendje mij totaal niet steunt
Toen ik trots mijn spierbal zeg maar aanspande keek hij alleen heel wazig en zei hij: Niet te veel hoor dat is niet mooi...
naja oke.. maar t was ook niet van, jeetje wat knap van je
En toen had ik het blad mens health gekocht en toen zei hij: Heb je die zelf gekocht? Die instructeur van de sportschool die wil volgens mij een BB van je maken en dat is m nog aan het lukken ook!
TERWIJL HIJ ZELF OOK NAAR DE SPORTSCHOOL GAAT EN WEET IK ALLEMAAL!!!
Komt dit jullie bekend voor? Hoe kan ik hem overtuigen dat ik
- Gezond en strak ik mijn vel wil zitten
- Goed let op mijn voeding zonder dat het slecht voor mij is
- dat ik het fijn vind als hij me meer zou supporten
![]()

Vriendje begon ook ooit met 'niet overdrijven hoor' en dat soort uitspraken.
Hij went er vanzelf aan. Uiteindelijk doe je het toch voor jezelf.
Heb m wel gezegd dat ie t gelijk moet zeggen als het te gespierd wordt, het is wel de bedoeling dat ie me nog aantrekkelijk vind. Maar sindsdien niets meer gehoord![]()

HaaaaaaaaiWat een phaggot. Als een meisje bij me komt met dat soort opmerkingen is het instand marry (srs)