MuscleMeat

Totaal niet gesteund door mijn vriend voor mijn gevoel :'( iemand tips?

Oeoeoeoe, ze zei haaai tegen me.
Gaan we nu coïtusen?

Wat als hij dit zegt dan? Wat dan?

Kan me niet voorstellen dat dat moment ooit komt, zolang je niets gebruikt.
Verandering gaat zo geleidelijk.

Maar zouden eens goed gesprek hebben. Denk dat je dan best een middenweg vind waar je beide tevreden mee bent.

Het blijft je eigen lichaam, maar in een relatie mag de ander daar best wat inspraak in hebben.

ik heb hetzelfde probleem maar dan andersom, mijn vriendin steunt me 0,0 op welk bodybuilding gerelateerd gebied dan ook :( ik zou het juist wel tof vinden als mijn vriendin zich bezig zou houden met haar lichaam. De positieve dingen wegen naar mijn mening wel op tegen de negatieve, maar veel mensen zien het meteen als iets ''extreems'..

Ik zou gewoon je eigen ding blijven doen

Bijna iedereen hier op dit board is zo obsessief bezig met BB over 5 jaar denk je had ik maar wat meer tijd op een ander vlak doorgebracht.

TS; je mag er best een serieus gesprek over houden vind ik. Je kunt aangeven dat je echt niet super breed en gespierd gaat worden en dat dat zijn angst niet hoeft te zijn.
Maar daarnaast misschien ook aangeven dat je van hem verwacht dat hij je neemt zoals je bent. Als dat je hobby, je doel, je missie is, dan is dat JOUW ding en hij zal je daar in moeten steunen. Daarom ben je samen, omdat je elkaar waardeert en kunt steunen. Als hij dat nog steeds moeilijk vind...... tsja.......

true. als hij je niet neemt om wie je bent moet je iemand zoeken die dat wel doet.

Ik heb niet alles gelezen, maar ik hanteer 1 regel:
Respecteer de dingen die ik graag doe, respecteer mijn keuzes, respecteer mijn sport.

Doe je dat niet? Daar is de deur. Ciao.

Jullie zijn wel erg drastisch hoor :D

Mireille wil je met me trouwen?

Wat? Je houd ervan om te squaten en met dumbbells te spelen?
Hè? Geen vegetariër en lekker genieten van kip en vis?

Komt u binnen mevrouw..

Nou nee. Ik heb echt helemaal geen zin meer in gezanik om wat ik doe of niet doe, wat ik wil bereiken.
Links of rechtsom: Het is best een 'way of life', er zit veel tijd in. (eten, trainen et.)
Ik moet er niet aan denken om tig keer per dag een zure blik toegeworpen te krijgen.

Beter iemand die gewoon achter je staat. :)

Nee hoor :P

Als ik een vent zou hebben die op een gegeven moment zegt 'schatje kun je niet een avondje thuis op de bank blijven...?' dan kan hij dat mooi vergeten. :D
Ik doe wat ik wil. En als dat trainen is... heeft 'ie dat te nemen. Na het trainen kun je altijd nog op de bank (of in bed :P) liggen.

Nou nee. Ik heb echt helemaal geen zin meer in gezanik om wat ik doe of niet doe, wat ik wil bereiken.
Links of rechtsom: Het is best een 'way of life', er zit veel tijd in. (eten, trainen et.)
Ik moet er niet aan denken om tig keer per dag een zure blik toegeworpen te krijgen.

Deze worden zijn goud waard.

En omdat jij opeens voor een nieuw fysiek gaat, moet hij dat ook maar aantrekkelijk vinden?

Heb het hier niet over vaak sporten of anders eten.

Persoonlijk word ik ook niet echt opgewonden van een dame die mij haar biceps laat zien. Beter laat je strak een afgetrainde kont/benen/abs zien =)

Hij MOET het niet aantrekkelijk vinden natuurlijk. Dat kun je niet opleggen en niet dwingen.
Maar als hij een nieuw fysiek niet mooi vindt en een relatie daarop wil laten vallen, dan kan 'ie beter een chick gaan zoeken die wel weer aan zijn aantrekkelijkheids-norm voldoet ;)

En omdat jij opeens voor een nieuw fysiek gaat, moet hij dat ook maar aantrekkelijk vinden?

Heb het hier niet over vaak sporten of anders eten.

Ik spreek vanuit mijn standpunt. Ik heb geen vriend ;) Ik kan dus eisen stellen aan mijn toekomstige partner. Die weet van meet af aan wat ik wil, dan is het zijn keuze.

;)

Als zij dit ECHT wil, dan ben ik nog steeds van mening dat hij geen belemmering mag zijn.
Anders hoor je ook gewoon niet bij elkaar. ;)

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 17:29 ----------

Hij MOET het niet aantrekkelijk vinden natuurlijk. Dat kun je niet opleggen en niet dwingen.
Maar als hij een nieuw fysiek niet mooi vindt en een relatie daarop wil laten vallen, dan kan 'ie beter een chick gaan zoeken die wel weer aan zijn aantrekkelijkheids-norm voldoet ;)
Juist

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven