Mireille
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m60
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is natuurlijk ook heel persoonlijk. Ik wordt niet meer zo warm van een vent met een laagje spek. Of een kerel zonder massa.
Sterker nog; als ik dan toch eisen kan stellen...
Een kerel moet minstens net zo gespierd zijn. Want anders is het toch geen porem bij elkaar!!!!

Het is natuurlijk ook heel persoonlijk. Ik wordt niet meer zo warm van een vent met een laagje spek. Of een kerel zonder massa.
Sterker nog; als ik dan toch eisen kan stellen...
Een kerel moet minstens net zo gespierd zijn. Want anders is het toch geen porem bij elkaar!!!!

Nou nee. Ik heb echt helemaal geen zin meer in gezanik om wat ik doe of niet doe, wat ik wil bereiken.
Links of rechtsom: Het is best een 'way of life', er zit veel tijd in. (eten, trainen et.)
Ik moet er niet aan denken om tig keer per dag een zure blik toegeworpen te krijgen.
Beter iemand die gewoon achter je staat.![]()
Nee hoor
Als ik een vent zou hebben die op een gegeven moment zegt 'schatje kun je niet een avondje thuis op de bank blijven...?' dan kan hij dat mooi vergeten.
Ik doe wat ik wil. En als dat trainen is... heeft 'ie dat te nemen. Na het trainen kun je altijd nog op de bank (of in bed) liggen.
En omdat jij opeens voor een nieuw fysiek gaat, moet hij dat ook maar aantrekkelijk vinden?
Heb het hier niet over vaak sporten of anders eten.
) zit je vriend met een probleem.
Dat zal onder andere logistieke gevolgen hebben zoals je bent te dik om nog door de deur te kunnen ofzo
.Inderdaad.. Je krijgt meer fysieke eisen. Hier nog 1. Geen chubby of 'niet sportief' lichaam voor mij meer.
We want muscles baby..![]()
Verbeteren en knapper worden is nogal subjectief he.
Maar goed, ook single zeker?
Nogal makkelijk praten zo.

Een vrouw zonder spieren zakt in elkaar.

Het complete plaatje moeten kloppen. Niet meer dan normaal. Het ging hier even om het fysieke gedeelte.Je moet er natuurlijk ook wel mee kunnen samenleven. Wat heb je aan een inhalerige b*ch of egoistische lompe vent? Ook al heeft zij/hij muscles om van te watertanden. Het is altijd een beetje geven en nemen. Trouwens, het ideaalbeeld bestaat gewoon niet.
Klein aspect van het geheel plaatje.Je moet er natuurlijk ook wel mee kunnen samenleven. Wat heb je aan een inhalerige b*ch of egoistische lompe vent? Ook al heeft zij/hij muscles om van te watertanden. Het is altijd een beetje geven en nemen. Trouwens, het ideaalbeeld bestaat gewoon niet.
ja doritos eten trained ie
Dan heeft ie toch wel reden tot klagen.Haar vriend vindt wellicht chubby mooi, tja, dan is een slanke den niets voor hem.
Maar zoals ik al zei: linksom of rechtsom, aan het einde van de rit is het haar keuze.
+1
Mijn vriend is ietswat chubby en trained niksja doritos eten trained ie
![]()
Maar hij steunt mij in alles.. hij neemt mij zoals ik ben of wil worden en ik hem. Zolang het gezond blijft zie ik zelf uiterlijk niet als een obstakel.
Juist!!!!
Zou toch ook wel erg zijn.....
Meiden zoals jij en ik, die een vent zouden hebben met dunnere armen dan zij zelf......
No way dat hij dan ooit in een t-shirt rond mag lopen.
Ik zou NOOIT stoppen met wat ik graag doe omdat mijn partner het van mijn vraagt. Dan sta je een stukje van jezelf af..en dat ben ik nou net afgeleerd.
Normale gang van zaken in relaties.![]()