MuscleMeat

Totaal niet gesteund door mijn vriend voor mijn gevoel :'( iemand tips?

Het is natuurlijk ook heel persoonlijk. Ik wordt niet meer zo warm van een vent met een laagje spek. Of een kerel zonder massa.

Sterker nog; als ik dan toch eisen kan stellen...
Een kerel moet minstens net zo gespierd zijn. Want anders is het toch geen porem bij elkaar!!!!

Het is natuurlijk ook heel persoonlijk. Ik wordt niet meer zo warm van een vent met een laagje spek. Of een kerel zonder massa.

Een kerel moet minstens net zo gespierd zijn. Want anders is het toch geen porem bij elkaar!!!!

Okay, mijn hoop in Mireille is weg.
Zo kan ik toch nooit bulken! Forever cut gaat me nooit lukken :grumble:

Voor een laagje spek in bulk heb ik absoluut respect. Lekkere isolatie voor flinke spieren. :P

Ik doel op spek zonder spieren. Chubby. Dikkig.
Hoe je het wilt noemen!

Hope restored.

Inderdaad.. Je krijgt meer fysieke eisen. Hier nog 1. Geen chubby of 'niet sportief' lichaam voor mij meer. :cool:

We want muscles baby..:D

Juist!!!!

Zou toch ook wel erg zijn.....
Meiden zoals jij en ik, die een vent zouden hebben met dunnere armen dan zij zelf......

No way dat hij dan ooit in een t-shirt rond mag lopen.

Nou nee. Ik heb echt helemaal geen zin meer in gezanik om wat ik doe of niet doe, wat ik wil bereiken.
Links of rechtsom: Het is best een 'way of life', er zit veel tijd in. (eten, trainen et.)
Ik moet er niet aan denken om tig keer per dag een zure blik toegeworpen te krijgen.

Beter iemand die gewoon achter je staat. :)

+++++++

Nee hoor :P

Als ik een vent zou hebben die op een gegeven moment zegt 'schatje kun je niet een avondje thuis op de bank blijven...?' dan kan hij dat mooi vergeten. :D
Ik doe wat ik wil. En als dat trainen is... heeft 'ie dat te nemen. Na het trainen kun je altijd nog op de bank (of in bed :P) liggen.

++++

En omdat jij opeens voor een nieuw fysiek gaat, moet hij dat ook maar aantrekkelijk vinden?

Heb het hier niet over vaak sporten of anders eten.

Welk nieuw fysiek..?
Als je een vriend hebt die er iets op tegen heeft dat je jezelf verbetert (leest knapper wordt:D) zit je vriend met een probleem.
Jij toch niet?
Ok dat je hem waarschuwd als je van plan bent de wereld vetste vrouw te worden.:D Dat zal onder andere logistieke gevolgen hebben zoals je bent te dik om nog door de deur te kunnen ofzo:D.
Maar vr de rest,er beter uitzien zou geen punt moeten zijn.Zo ja,DUMPEN!!

Miss wordt hij geconfronteerd met wat voor een pattatenzak hij zelf is en motiveer je hem zodat je later niet met mister bierbuik opgescheept zit.

Ofwel is het een onzeker type dat denkt dat je traint om er met de eerste de beste mister universe ervandoor gaat of wilt hij je door zijn eigen onzekerheid je liever als een ondergeschikt zwak schepsel zien.
Dan is het kwestie van geruststellen en als hij dan nog steeds onzeker blijft ja dan ligt het aan zijn eigen zelfbeeld/persoonlijkheid en kan je er weinig aan doen.(Ik zou hem dan dumpen want met uiterst onzekere types heb ik niets.Zeker als er geen positieve evolutie is.)

Maar 9/10 denkt 'ie gewoon dat je in een kerel gaat veranderen...
Met dank aan de vrouwelijke pro's met hun overdreven AAS gebruik met dan ook nog es een echte paardenkop.
Gewoon duidelijk maken dat dit niet kan zonder dat je AAS neemt.

Vrouwen met spieren is ook gewoon bah..

Verbeteren en knapper worden is nogal subjectief he.

Maar goed, ook single zeker? :rolleyes:
Nogal makkelijk praten zo.

Ja. Single.
Omdat het kan! :cool:

Dat geeft me tenminste de tijd om mega veel te trainen.

Verbeteren en knapper worden is inderdaad subjectief.
Maar wanneer het gaat om je eigen gedachtes is dat alles behalve subjectief. :)

Inderdaad.. Je krijgt meer fysieke eisen. Hier nog 1. Geen chubby of 'niet sportief' lichaam voor mij meer. :cool:

We want muscles baby..:D

Je moet er natuurlijk ook wel mee kunnen samenleven. Wat heb je aan een inhalerige b*ch of egoistische lompe vent? Ook al heeft zij/hij muscles om van te watertanden. Het is altijd een beetje geven en nemen. Trouwens, het ideaalbeeld bestaat gewoon niet.

Verbeteren en knapper worden is nogal subjectief he.

Maar goed, ook single zeker? :rolleyes:
Nogal makkelijk praten zo.

Heel deze discussie is subjectief. Wat ik gespierd en mooi vind, hoef jij niet te vinden.
Haar vriend vindt wellicht chubby mooi, tja, dan is een slanke den niets voor hem.

Maar zoals ik al zei: linksom of rechtsom, aan het einde van de rit is het haar keuze.
Soms kom je op een punt dat je je realiseert dat je niet meer zo goed bij elkaar past. Vaak is dat om een hobby of vorm van lifestyle die verandert gedurende een relatie. Ik zou NOOIT stoppen met wat ik graag doe omdat mijn partner het van mijn vraagt. Dan sta je een stukje van jezelf af..en dat ben ik nou net afgeleerd.

Normale gang van zaken in relaties. :)

Je moet er natuurlijk ook wel mee kunnen samenleven. Wat heb je aan een inhalerige b*ch of egoistische lompe vent? Ook al heeft zij/hij muscles om van te watertanden. Het is altijd een beetje geven en nemen. Trouwens, het ideaalbeeld bestaat gewoon niet.
Het complete plaatje moeten kloppen. Niet meer dan normaal. Het ging hier even om het fysieke gedeelte. ;) Klein aspect van het geheel plaatje.

+1

Mijn vriend is ietswat chubby en trained niks:P ja doritos eten trained ie ;)

Maar hij steunt mij in alles.. hij neemt mij zoals ik ben of wil worden en ik hem. Zolang het gezond blijft zie ik zelf uiterlijk niet als een obstakel.

Haar vriend vindt wellicht chubby mooi, tja, dan is een slanke den niets voor hem.

Maar zoals ik al zei: linksom of rechtsom, aan het einde van de rit is het haar keuze.
Dan heeft ie toch wel reden tot klagen.
En vind dat ze dat best mag meenemen in haar keuze.

Is niet direct reden om een relatie te beeindigen. Als een van de twee kost wat kost zn zin door wil drijven natuurlijk wel.

+1

Mijn vriend is ietswat chubby en trained niks:P ja doritos eten trained ie ;)

Maar hij steunt mij in alles.. hij neemt mij zoals ik ben of wil worden en ik hem. Zolang het gezond blijft zie ik zelf uiterlijk niet als een obstakel.

Mijn antwoord:
Juist!!!!

Zou toch ook wel erg zijn.....
Meiden zoals jij en ik, die een vent zouden hebben met dunnere armen dan zij zelf......

No way dat hij dan ooit in een t-shirt rond mag lopen.

ik ben chubby.... ik voel me beledigd

Ik zou NOOIT stoppen met wat ik graag doe omdat mijn partner het van mijn vraagt. Dan sta je een stukje van jezelf af..en dat ben ik nou net afgeleerd.

Normale gang van zaken in relaties. :)

Volledig akkoord. Jezelf opofferen of verliezen in een relatie brengt geen zoden aan de dijk. Dan kan je er beter mee stoppen ook al vraagt dat wat moed. Een beetje respect voor elkaar en elkaars intresses is het minst dat je mag verwachten van je partner

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven