MuscleMeat

Totale Beginner

zoek een hardcore gym, want wat je wilt doen heeft weinig of geen zin.

Zoek een doeltje op en doe wat pull ups.

Zoek een doeltje op en doe wat pull ups.
Nee hier heeft hij veel aan? Zoek een doeltje en doe wat pullups ??? ? Met 'wat pullups' gaat hij niet bereiken.. Probeer een baantje te zoeken en betaal desnoods zelf je sportschool! Basic-fit is bijvoorbeeld erg goedkoop namelijk €15,95 per maand, als je dat niet met dat baantje kan betalen dan weet ik het ook niet meer. Komop je bent 17 je kan makkelijk ergens aan de bak!!:rolleyes:

Hey koen , ik denk dat je nu al redelijk wat hebt aan dat schema dat je gebruikt.
Hoewel ik me bij de enkele aansluit om toch dumbbell set te kopen , het kost namelijk zoveel niet . mss als cadeau vragen ? en je zal er al heel veel oefeningen bij kunnen doen

PS: Toen ik jouw leeftijd was wilde ik dolgraag PC en Booster , mss moet je weekend werk is overwegen of baantje na school ? /D

Ik zit ook bij BasicFit kost niks, anders 1xtje in de maand minder uit? Kun je wel weer een hele maand van sporten(op 'n fatsoenlijke manier?) Denk er even over na, het is een stuk effectiever.

heb je geen plaats in je buurt waar je pull ups kan doen zodat je geen pull up bar hoef te kopen ? moest je zo'n plaats hebben kun je dit eens proberen http://www.youtube.com/watch?v=g3Vy5SiyNx4&feature=youtu.be het is een beetje spelen met pullups en dergelijke en je neemt redelijk wat spiergroepen mee en het zorgt blijkbaar wel voor goeie resultaten

Terug
Naar boven