Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volkomen normale waarde voor 'n man, z'n test wijkt ruim 2 standaarddeviaties af van de norm voor zijn leeftijdscategorie. Lekker normaal. Als je IQ ruim 2 standaarddeviaties negatief afwijkt van de norm is dat zeker ook lekker normaal
![]()
Ja, het is een normaal verdeling. Goede cijfers kun je vinden in de telecom studie van Simon et al.
Wat waren de tijdstippen van de metingen relatief aan dat je uit bed kwam?
Jij krijgt je testresultaten dezelfde dag nog?Precies hetzelfde als gisteren. Nuchter, werd rond 0645 wakker en test gedaan om 8u.
Ik had op Zondag ook een grote cheat day gehad, misschien was estradiol etc daarom zo hoog... Geen idee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Endo heb ik ook binnen 4 uur kunnen regelen, en MRI scan binnen 24 uur![]()
Volkomen normale waarde voor 'n man, z'n test wijkt ruim 2 standaarddeviaties af van de norm voor zijn leeftijdscategorie. Lekker normaal. Als je IQ ruim 2 standaarddeviaties negatief afwijkt van de norm is dat zeker ook lekker normaal
![]()
Kun je aan hem vragen hoe je oestrogeen/progesteron gaat stijgen d.m.v. testosterontoediening?
Dalen inderdaad. Hoor het graagDalen bedoel je?
Weet het ook niet want op alle fora's lees ik dat je e2 juist omhoog gaat als je test toedient. Zal het morgen wel vragen.

Endo heb ik ook binnen 4 uur kunnen regelen, en MRI scan binnen 24 uur![]()
Testikels kunnen in principe ook prima een normaal formaat hebben, zeker gezien je test waarde gebeurt daar nog wel wat, waardoor je dus ook dat formaat zou verwachten. Zou gewoon een karyogram aanvragen (geen idee of dat regulier is, maar hey, je kreeg zelfs een MRI voorelkaar binnen 24 uur), al vind ik Klinefelter ook vrij onwaarschijnlijk.klinefelter ja, maar mn testikels zijn van normale grootte dus dat vindt hij onwaarschijnlijk