MuscleMeat

Tour of duty DVD

JollyJumper

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
5
Lengte
1m69
Massa
66kg
Kennen jullie deze serie ook? Ik vind ze imho beter dan band of brothers, krijg er nog altijd rillingen van als ik de begintune en eindtune hoor, maar de serie is spijtig genoeg nooit een groot succes geworden in de states.
Maar mijn vraag is zijn er ook dvds beschikbaar met nederlandse ondertiteling?
Ik vind enkel de regio 1 dvds.

JJ

Keek vroeger wel regelmatig Tour of Duty, maar dat deze beter is dan Band of Brothers?

No way, die serie was echt magistraal. ;)

En de tune is Paint it Black van de Rolling Stones.

ik heb bij sommige ftd forums een paar dvd's gezien met nl ondertiteling, mischien daar even kijken?

ha, jeugdsentiment! goeie serie idd, maar komt nowhere near band of brothers imo:)

De tour of duty series zijn na veel pijn moeite op dvd uitgebracht.
De kwaliteit is niet hoger dan de series toen op tv, dat is nog te bekijken.
Alleen het ergste is dat ze DE intro track van de stones vervangen hebben door een een of ander instrumentaal aftreksel wat door een 2e klas bandje gemaakt is.
Hierdoor gaat meteen het hele gevoel wat je kreeg als de serie begon verloren.
Er zijn nog veel meer orginele tracks verwijderd, ivm met rechten ofzo.

De serie is uitbegracht in de vs, maar nooit met nl sub.

helaas :(

Mark NL zei:
Alleen het ergste is dat ze DE intro track van de stones vervangen hebben door een een of ander instrumentaal aftreksel wat door een 2e klas bandje gemaakt is.

WAAAAAAT? Tour of Duty zonder leader is gewoon als Krachttraining zonder eiwitten.... Klote rechten, de wereld wordt verdoet door geldgeile zelfgeilers.
Tour of Duty was wel vet, BoB heb ik eigenlijk nooit echt gezien...

Mark NL zei:

Wat skraal zeg!!! Dan is gewoon de hele sfeer pleite!
"Brammmmtamtamtam brammmmmtamtamtam... lalalalalalalalalalaahaaaa, lalalalalalalalalalalalahaaaa"

Band of Brothers echt beter dan Tour of Duty ?

Dat moet ik echt eens gaan kijken dan, ik zoek zelf ook al tijden naar Tour of Duty dvd's, ik vond het een wereld serie toen ik klein was.

Hoeveel seizoenen heeft die serie eigenlijk gedraaid ?

Weet nog wel dat ik vroeger nooit mocht kijken van mijn ouders haha, te geweldadig

leGionellz zei:

Dat moet ik echt eens gaan kijken dan, ik zoek zelf ook al tijden naar Tour of Duty dvd's, ik vond het een wereld serie toen ik klein was.

Weet nog wel dat ik vroeger nooit mocht kijken van mijn ouders haha, te geweldadig

Echt kijken BoB.

Heb zelf alle 10 de afleveringen 3x gezien, maar 't blijft een meesterwerk. Je voelt je gewoon echt k*t als belangrijke personages gewond raken of dood gaan.

leGionellz zei:

Deze serie heb ik ook 3 a 4 keer helemaal gekeken.
Ook een wereld serie.
Vind dit samen met Tour Of Duty toch de beste series die ik gezien heb.

Zijn 10 afleveringen van ongeveer 45 minuten per aflevering.

• Topic Starter Topic Starter
Tour of Duty was gewoon schitterend met die goeie muziek van vroeger he, dan denk ik zo vlug even aan de volgende titels wooly booly, creedence clearwater revival- fortunate son (vooral die van creedence c r) marvin gaye - whats going on, were going to get out of this place en ga zo maar door he! echt spijtig dat die muziek er nu niet meer bij is op die dvds, een echte schande! :mad:

Terug
Naar boven