MuscleMeat

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Mijn vervoer vervoert mij niet meer, iemand anders nog een plekkie over? Ik hoef niet perse bij het raam te zitten (liefst wel natuurlijk).

En is er geen stampfeessie in de buurt ofzo? Lijkt me wel lachen om zoiets erna te doen stampen met een brak lichaam en een uitgerekte pens.

Mijn vervoer vervoert mij niet meer, iemand anders nog een plekkie over? Ik hoef niet perse bij het raam te zitten (liefst wel natuurlijk).

En is er geen stampfeessie in de buurt ofzo? Lijkt me wel lachen om zoiets erna te doen stampen met een brak lichaam en een uitgerekte pens.

Wil je achterop de fiets?

Ik vind het wel een prima plan als ik achterop ga. Kun jij een beetje warming up doen voor de squats.

Ja dag, als je vanuit Eindhoven naar Groningen fietst dan kun je ook makkelijk terug fietsen, je bent toch geen verwijft vrouwtje met divaalures?

Ja dag, als je vanuit Eindhoven naar Groningen fietst dan kun je ook makkelijk terug fietsen, je bent toch geen verwijft vrouwtje met divaalures?

Ja ik vrees van wel. Ben bang dat ik m'n nagels breek ofzo.
Jammer, dan gaat het feest niet door :(

• Topic Starter Topic Starter

Waar kom je ook alweer vandaan?

Groningen, ik kan wel ergens heen rijden met me motor. Maar heb weinig zin om uren op dat ding te zitten om vervolgens nog te gaan trainen. En ook nog weer helemaal naar huis te moeten pruttelen.
Dat is wel erg uit de route voor mij ;).

HillR komt ook uit het noorden, maar het is natuurlijk wel een wezelijk verschil of het friesland of groningen is..maar misschien dat het meevalt

Hopelijk raak je er Ivo !

Hoe the hell komt het dat dat steakhouse niet op 1 staat in de poll ?!

Hopelijk raak je er Ivo !

Hoe the hell komt het dat dat steakhouse niet op 1 staat in de poll ?!
Omdat het daar niet All you can eat is..:rolleyes:

Was dat het wel geweest en hij stond niet op 1 had ik me uitgeschreven op dit forum..:o

Terug
Naar boven