- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vervoer vervoert mij niet meer, iemand anders nog een plekkie over? Ik hoef niet perse bij het raam te zitten (liefst wel natuurlijk).
En is er geen stampfeessie in de buurt ofzo? Lijkt me wel lachen om zoiets erna te doen stampen met een brak lichaam en een uitgerekte pens.
Vet fiets je wel een beetje door dan? Ik kan wel aanwijzingen schreeuwen ofzo.
Ik vind het wel een prima plan als ik achterop ga. Kun jij een beetje warming up doen voor de squats.
Ja dag, als je vanuit Eindhoven naar Groningen fietst dan kun je ook makkelijk terug fietsen, je bent toch geen verwijft vrouwtje met divaalures?

Ja ik vrees van wel. Ben bang dat ik m'n nagels breek ofzo.
Jammer, dan gaat het feest niet door![]()

Waar kom je ook alweer vandaan?Mijn vervoer vervoert mij niet meer, iemand anders nog een plekkie over? Ik hoef niet perse bij het raam te zitten (liefst wel natuurlijk).
En is er geen stampfeessie in de buurt ofzo? Lijkt me wel lachen om zoiets erna te doen stampen met een brak lichaam en een uitgerekte pens.
Dat is wel erg uit de route voor mijGroningen, ik kan wel ergens heen rijden met me motor. Maar heb weinig zin om uren op dat ding te zitten om vervolgens nog te gaan trainen. En ook nog weer helemaal naar huis te moeten pruttelen.
. Dat is wel erg uit de route voor mij.
HillR komt ook uit het noorden, maar het is natuurlijk wel een wezelijk verschil of het friesland of groningen is..maar misschien dat het meevalt
Hopelijk raak je er Ivo !
Hoe the hell komt het dat dat steakhouse niet op 1 staat in de poll ?!
Groningen, ik kan wel ergens heen rijden met me motor. Maar heb weinig zin om uren op dat ding te zitten om vervolgens nog te gaan trainen. En ook nog weer helemaal naar huis te moeten pruttelen.
Wat ben ik dan?

Hopelijk raak je er Ivo !

Omdat het daar niet All you can eat is..Hopelijk raak je er Ivo !