Fitness Seller

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Hee, had al pm gestuurd, heb je nog plek over dat ik mee kan rijden (als je over Nijmegen rijdt) :D

heey, had je pm inderdaad gelezen maar was nog vergeten te reageren, my bad :o
nijmegen kom ik praktisch langs dus dat is geen probleem, ga je ook mee stappen dan? :)

heey, had je pm inderdaad gelezen maar was nog vergeten te reageren, my bad :o
nijmegen kom ik praktisch langs dus dat is geen probleem, ga je ook mee stappen dan? :)

Zou wel willen. Kan makkelijk voor 18 doorgaan, maar als ze controleren ben ik alsnog de klos :(

Ben echt geen klein meisje als jullie denken ;)

1.53... :p

Anyway, valt wel te proberen, maar las eerder in dit topic dat over het algemeen wel gecontroleerd wordt in Eindhoven en 't is op zaterdag ;-; Maar misschien valt 't mee met grotere groepen, als jullie nu allemaal oud genoeg ogen :rolleyes:

Anyway, valt wel te proberen, maar las eerder in dit topic dat over het algemeen wel gecontroleerd wordt in Eindhoven en 't is op zaterdag ;-; Maar misschien valt 't mee met grotere groepen, als jullie nu allemaal oud genoeg ogen :rolleyes:

dat dus :rolleyes:

maar kim is vast heel lang voor haar lengte ??? ;)

Ja daarom, ik zie er wel ouder uit volgens de meeste maarja lengte

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

dat dus :rolleyes:

maar kim is vast heel lang voor haar lengte ??? ;)

Ja dat ja :D

Terug
Naar boven