AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Alles op stratum (in EHV) is 18+, maar ben er vorige week nog geweest en zag genoeg 16 jarige rondlopen dus komt vast wel goed ;) Keuze zal alleen beperkt zijn, omdat ze bij veel tenten controleren en ook een aantal 21+ zijn..
Als ik nou wat groter was viel het niet zo op, ze denken al vaak dat ik ouder ben maar de kleinere controleren ze vaak.
Maar als het niet gaat, kan ik makkelijk naar huis :)

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Ik loop wel tussen een paar grote in, val ik niet eens op :D

Laatst moest een vriend van 25 nog zn id laten zien bij de Thomas hahaha

• Topic Starter Topic Starter
Hou op over oud zeg!

Hou er overigens rekening mee dat ik uit de poll alleen maar de stemmen tel van de mensen die ook daadwerkelijk komen.

Vandaag even contact opgenomen met Wiro Wok, Yakitori & Lounge 8 om te vragen hoelang ik van te voren voor 30-40 personen moet reserveren. Was ongeveer 2 weken van te voren, dus voor eind januari gaan we het besluit maar nemen zodat we tijdig kunnen reserveren. :)

Hou op over oud zeg!

Hou er overigens rekening mee dat ik uit de poll alleen maar de stemmen tel van de mensen die ook daadwerkelijk komen.

Vandaag even contact opgenomen met Wiro Wok, Yakitori & Lounge 8 om te vragen hoelang ik van te voren voor 30-40 personen moet reserveren. Was ongeveer 2 weken van te voren, dus voor eind januari gaan we het besluit maar nemen zodat we tijdig kunnen reserveren. :)

Maar Lounge 8 staat niet bij de poll erbij! Als die erbij komt, stem ik namelijk sowieso daarop! :P Beste tent van EHV! :D

Maar Lounge 8 staat niet bij de poll erbij! Als die erbij komt, stem ik namelijk sowieso daarop! :P Beste tent van EHV! :D

die gekke Marvin negeert je, zorg maar dat Niels een stone naar hem toe gooit de 15e
Oeps...

Als het sushi wordt maakt het naar mijn mening niet uit of we naar Yakitori gaan of naar Lounge 8.

Lounge 8 staat er dan wel niet bij, maar heb uit inside info vernomen dat deze mogelijk beter is dan yakitori..:o:D

Als ik nou wat groter was viel het niet zo op, ze denken al vaak dat ik ouder ben maar de kleinere controleren ze vaak.
Maar als het niet gaat, kan ik makkelijk naar huis :)

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Ik loop wel tussen een paar grote in, val ik niet eens op :D

Daar heb ik ook last van:cool:

Terug
Naar boven