MuscleMeat

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Ja zonder grap. Bij Lounge8 hebben ze alleen sushi en andere Chinese crap. Wel rijst en loempia'tjes maar toch.

Denk dat je het grill gedeelte hebt overgeslagen dan op de site?

Hier voor keuzes van de grill:
[Link niet meer beschikbaar]

En hier wat hapjes van frituur.. Maar geen frikandellen en friet helaas..

Denk dat je het grill gedeelte hebt overgeslagen dan op de site?

Hier voor keuzes van de grill:

En hier wat hapjes van frituur.. Maar geen frikandellen en friet helaas..

Tof, ze hebben daar kangoeroe. Dat is serieus lekker. Als dit kwalitatief beter is dan die andere ben ik ook wel in.

Laatst bewerkt:
als je lounge 8 gaan,zou ik toch wel snel beslissen, is daar altijd ****ing druk ,zou het eigenlijk niet doen,vooral niet op zaterdagavond ,laatste paar keer moest ik telkens kei lang wachten,na 2,5uur was ik pas bij ronde 3.

Gewoon de tenten aanhouden die in de poll staan imo en meeste stemmen gelden ofcourse. Wel alleen van de mensen die daadwerkelijk meegaan:)

heb je iets tegen limburgers ? denk dan niet dat we vrienden kunnen worden, wilde je namelijk net een vriendschapsverzoek op fb sturen maar nu laat maar :(

Hahaha als je me hebt gevonden mag dat altijd.
Bewijs maar dat je een uitzondering op de regel bent dan ;)

Ik ben ook limburgs, mijn accent is mooi:cool:

Ik snap ook niet dat jullie er altijd zo trots op zijn.
Ftr: wel goed dat je zelfreflectie hebt! De meeste Limburgers denken dat ze ABN praten en dat valt dan vies tegen.

mwoa, ik zie mezelf net zo min als limburger dan ik mezelf als Nederlander zie.

Praat totaal geen ABN, voel me ook veel prettiger als ik dialect kan praten dan wanneer ik ABN moet praten, maar dat zie ik meer als een handicap.

• Topic Starter Topic Starter
als je lounge 8 gaan,zou ik toch wel snel beslissen, is daar altijd ****ing druk ,zou het eigenlijk niet doen,vooral niet op zaterdagavond ,laatste paar keer moest ik telkens kei lang wachten,na 2,5uur was ik pas bij ronde 3.
Geldt dat ook als je vroeg komt (zeg 18:00uur). Kom je ook naar de meet trouwens?

Gewoon de tenten aanhouden die in de poll staan imo en meeste stemmen gelden ofcourse. Wel alleen van de mensen die daadwerkelijk meegaan:)
Hebben wel meer grill shit bij Lounge..:o Maar wil twee weken van te voren reserveren, dus hebben nog circa 6 dagen..

Geldt dat ook als je vroeg komt (zeg 18:00uur). Kom je ook naar de meet trouwens?

Hebben wel meer grill shit bij Lounge..:o Maar wil twee weken van te voren reserveren, dus hebben nog circa 6 dagen..

Nee,ik kan helaas niet,maar aangezien ik in eindhoven woon,en vaak bij lounge 8 kom/kwam,spreek ik uit ervaring.En om 18:00 is het ook al kei druk, ik denk dat je beter naar een wokrestaurant kan gaan met zo'n grote groep.Maarja sushi restaurant is natuurlijk wel lekkerder:D

Terug
Naar boven