AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Denk dat je sws in weinig restaurants met 40 man aan 1 tafel kan zitten xd

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Over het algemeen kqn je bij een sushi restaurant na de 5 rondes nog dooreten

40 man lol. Je kan blij zijn als er uiteindelijk 25-30 mensen komen naar de training, laat staan naar het eten.

Denk dat je sws in weinig restaurants met 40 man aan 1 tafel kan zitten xd

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Over het algemeen kqn je bij een sushi restaurant na de 5 rondes nog dooreten

In Lounge 8 kan dat denk ik wel, zit in het midden twee grote lange gedeeltes met losse tafels die wel aan elkaar te schuiven zijn.

Is de vreet wedstrijd aansluitend op het dumbell trefbal of wordt dit tegelijkertijd gedaan?

fLikkandellen*

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Is de vreet wedstrijd aansluitend op het dumbell trefbal of wordt dit tegelijkertijd gedaan?

snoep verstandig eet een dumbbell.

Ik kan toch niet komen. :( Een goede vriend van me viert zijn verjaardag op die dag. Too bad, zie dat het deelnemer aantal ook al afneemt namelijk..

• Topic Starter Topic Starter
ik kom definitief met de auto.

Almelo - deventer - apeldoorn - arnhem - nijmegen - eindhoven is grofweg de route die ik wss ga nemen. mensen die graag meewillen?

@mikieb weet jij al wat je doet?

Ik ben waarschijnlijk ook in ;)
Ik kom ook uit het hoge noorden net als HillR en reis dan waarschijnlijk samen met haar (net al zitten overleggen met haar)

Waar te eten maakt mij niet uit. ik vind het allemaal lekker.

• Topic Starter Topic Starter
ik kom definitief met de auto.

Almelo - deventer - apeldoorn - arnhem - nijmegen - eindhoven is grofweg de route die ik wss ga nemen. mensen die graag meewillen?

@mikieb weet jij al wat je doet?
Super!:thumbs:
Ik kom ook uit het hoge noorden net als HillR en reis dan waarschijnlijk samen met haar (net al zitten overleggen met haar)

Top, zet je erbij.

Wil je toch even stemmen..je moet toch wel een kleine voorkeur hebben..?:o

Sushi restaurant ofzo..:rolleyes:

Gvd vorige keer was het ook al sushi :(

Mij is verteld dat ze bij die vis zooi ook kip en ossenhaas hebben dus ik vind alles best! Neem wel 2 kilo kip vleugels ofzo!

Jammer gozer! Weet jij of Hillr dan wel komt of zou die met jou mee komen?

Ik ben in zolang er anderen vanuit het noorden reizen.. Dus als Crimekillah definitief in is en meereist ik ook!
Geen zin om in m'n eentje te reizen :)

mikieB, ik zie dat je voor sushi hebt gestemd. Je gaf ook aan bij mij in de auto te willen. mocht je deze plek willen behouden verzoek ik je vriendelijk je stem te veranderen naar wiro wok.

:trollface:

mikieB, ik zie dat je voor sushi hebt gestemd. Je gaf ook aan bij mij in de auto te willen. mocht je deze plek willen behouden verzoek ik je vriendelijk je stem te veranderen naar wiro wok.

:trollface:

Hahaha sterk bro, sterk. Ik ga zo ff kijken of ik dat weekend vrij kan regelen :p Ik vertrouw op LM haar smaak m.b.t die sushi. Plus ze hebben daar frikandellen en patat en mini loempia's. Sushi en Wok vind ik verder beide niks :o

Terug
Naar boven