AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Hahaha sterk bro, sterk. Ik ga zo ff kijken of ik dat weekend vrij kan regelen :p Ik vertrouw op LM haar smaak m.b.t die sushi. Plus ze hebben daar frikandellen en patat en mini loempia's. Sushi en Wok vind ik verder beide niks :o

dat hebben ze bij de wok toch ook

Komop sushi stemmen mensen. Anders moet je allemaal bij die warme bakplaten en wokken gaan staan wachten

Was er trouwens iemand waarvan ik mee kon rijden vanaf Eindhoven station naar Best?

dat hebben ze bij de wok toch ook

Ja maar bij de wok moet ik zelf lopen voor m'n vreten. Laten we eerlijk zijn, er is toch geen ruk aan om met z'n allen te gaan eten en dan vervolgens 70 % van de tijd niet met mensen te praten omdat iedereen constant loopt voor z'n eten. Dan sla ik 't eten net zo lief over en loop ik wel naar een snackbar :P

Was er trouwens iemand waarvan ik mee kon rijden vanaf Eindhoven station naar Best?
Je mag bij mij in de auto Kim

Ja maar bij de wok moet ik zelf lopen voor m'n vreten. Laten we eerlijk zijn, er is toch geen ruk aan om met z'n allen te gaan eten en dan vervolgens 70 % van de tijd niet met mensen te praten omdat iedereen constant loopt voor z'n eten. Dan sla ik 't eten net zo lief over en loop ik wel naar een snackbar :P
+1

net alsof we gaan eten voor de gezelligheid

:D

en jullie verstaan me toch niet

Ik heb geen idee hoe het werkt in eindhoven voor onder de 18, dat is het probleem een beetje

Onder de 18 mag je volgens mij in heel Nederland zelden nog naar binnen. Weet niet of ze moeilijk gaan doen als er 10 man van 100 + kg om je heen loopt maar goed :p

Onder de 18 mag je volgens mij in heel Nederland zelden nog naar binnen. Weet niet of ze moeilijk gaan doen als er 10 man van 100 + kg om je heen loopt maar goed :p
Waar ik nu uitga werken ze met bandjes of ID inleveren + blaastest, strenge controles maar zo kan je nog wel binnen :)
En dan valt het zeker te proberen ja

waar ik vaak uitga werken ze gewoon met bandjes voor 18+ maar kom je als 16 jarige wel gewoon binnen

vooraf ff kijken hoeveel mensen willen stappen, anders ga ik wel met trein naar huis en neem ik flesje wodka mee ofzo

Ik heb geen idee hoe het werkt in eindhoven voor onder de 18, dat is het probleem een beetje

Alles op stratum (in EHV) is 18+, maar ben er vorige week nog geweest en zag genoeg 16 jarige rondlopen dus komt vast wel goed ;) Keuze zal alleen beperkter zijn, omdat ze bij veel tenten controleren en ook een aantal 21+ zijn..

Terug
Naar boven