m0o0tje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stronk Hoody.Meet was leuk en goed om iedereen te ontmoeten. Alleen jammer dat de helft weg was na het eten. Thanks Broskies luv u all verry much
wanne grote kin heeft die kim ,kan heel wat sperma aan blijven hangen.
Meet was leuk en goed om iedereen te ontmoeten. Alleen jammer dat de helft weg was na het eten. Thanks Broskies luv u all verry much
Komt Pleister thuis bij z'n ouders met z'n nieuwe meisje:
"Hey paps en mams, kijk eens dit is m'n nieuwe vriendinnetje Kim."
- "Ha Kim, aangenaam, waar kennen jullie elkaar van?"
"Ja euuhhh, Kim was door een paar jongens van het dutchbodybuildingforum gedoet en daar werd ze mee gepest. Toen ben ik het voor haar op gaan nemen en daarna zijn we sushi gaan eten in de woestijn. Romantisch he? Echt een verhaal wat uit de film zou kunnen komen."
Reactie van ouders (niet de tekst):
http://www.youtube.com/watch?v=OQen3xdJqPE

Jij en Kim geilen daar wel een beetje op hè, al die online aandacht.. Geen nieuwe lappen tekst waarin je het voor haar opneemt?

qftbegrijp niet dat Pleister niet boven aan de negeer lijst staat als ik dit allemaal zo lees. Door zijn gezeur is de meeting verplaatst naar Eindhoven, is er gekozen voor het sushi restaurant en dan komt die niet opdagen opdat hij zijn pedocoïtusuele ervaring wil uitbreiden met een labiel 16 jarig meisje. Zo laat die echt zien hoeveel respect hij heeft voor iedereen hier op DBB.

Zal eens kijken, ben meer van de GIFs

Kan dr niet iemand die pleister, xuzzyxx, pindahoofd en kimmona in een bukkake orgie photoshoppen ofzo?
Potverdomme niemand zet mij op de negeerlijst, anders is het niet meer leuk om hier te posten
![]()