- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Potverdomme niemand zet mij op de negeerlijst, anders is het niet meer leuk om hier te posten
![]()
Beter donder je gewoon op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Potverdomme niemand zet mij op de negeerlijst, anders is het niet meer leuk om hier te posten
![]()
Xxyzyzyz 24 jaar oud
Pleister. 22 jaar oud
Ik denk dat die ouders zich serieus zorgen moeten gaan maken om wat er met hun dochter gebeurd..

Bij jou maakt het niet uit hoe oud je bent, geen een ouder wil dat hun dochter (of zoon, wat jij wilt) met jou omgaat![]()
Bij jou maakt het niet uit hoe oud je bent, geen een ouder wil dat hun dochter (of zoon, wat jij wilt) met jou omgaat![]()
Owja want jij kent mij persoonlijk ! Sorry was even vergeten dat wij elkaar blijkbaar irl kende, sorry
dn beste!
Hmm..jij kent Pleister en Xyzyz dus wél IRL? Aangezien ik niet mag oordelen over jou omdat ik je niet ken, maar jij blijkbaar wel over andere die je niet kent?
En je gaat weer op negeer, ik hebt het geprobeerd maar je blijft maar onzin uitkramen en overal op reageren ook al slaan je reacties nergens op.
![]()
watsup bro, waarom post je de laatste tijd alleen foktop shit

watsup bro, waarom post je de laatste tijd alleen foktop shit
ja naja dat viel mij dus ook al op, voorheen was et altijd wel lachen met 'em.
zou et door de aas komen?
maar dan zou jij ook rare veranderingen moeten vertonen, toch? of ben je van jezelf al zo?
![]()