- Waardering
- 4.424
Fuark forum is groot, ben niet op ieder topic lid. Link?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja om jullie maar je zin te geven.. gisteren ben ik inderdaad wat gaan doen met Kim
Wanneer is de volgende meet? Kan dit topic ook weer dicht lol
Goh bedankt voor de info wisten we nog nietNja om jullie maar je zin te geven.. gisteren ben ik inderdaad wat gaan doen met Kim
inbe4 samen koekjes gebakken en handjes vastgehouden hihihihi
Nja om jullie maar je zin te geven.. gisteren ben ik inderdaad wat gaan doen met Kim

Haha heb toch hier op dbb nog nooit zo iets kansloos meegemaakt als dit hier hoor
Die jongen kan toch ook nooit meer serieus genomen worden hier.
Het heeft ook ergens wel iets ontzettend triests, dat meisje is 16 en heeft ws psychische problemen, gezien d'r anorexia verleden. 16 he, **** man t zou je dochter wezen.
Dat moet een fijn gevoel geven dat 2 andere boardjosties je voor waren, en je eigenlijk 3e keus was?
Om pleister even vrij te quoten:Kom maar op met die karma
http://instagram.com/p/keHV-FLqDI/
Iemand paste de foto ik zit op ipad
Busteed pleister
Wel zielig dat hij alsnog haar wil doen na dit alles.
hypocriet as ****Dat moet een fijn gevoel geven dat 2 andere boardjosties je voor waren, en je eigenlijk 3e keus was?

[Link niet meer beschikbaar]
Klaarblijkelijk bestaat het toch. Jaren terug een rel over ppen voor een Mac menu in een kelderbox in de Bijlmer. Inmiddels heeft dat dus een upgrade gekregen naar een McFlurry en wat sushi. Waar is de tijd gebleven dat chloroform het beste middel was om te scoren?

Wat een niveau weer. Ze is ex anorexia patient, heeft overduidelijk zelfbeeld issues. Hell hij verdedigd haar er eerst nog & vervolgens gaat hij er zelf overheenhoe triets kan je zijn.
Tymboo's paar dagen terug wel echt de spijker op z'n kop![]()

als jullie nu nog Spaans spraken en er hier vrouwen theatraal van de trap vielen hadden we een echte Zuid-Amerikaanse soap