- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
wie ben jij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inb4 16-jarige DBB-ster zwanger, wie van de 4 is de vader?![]()
The more the merrier?
1 middagje werken en ik heb gelijk weer een hoop leesvoer xD got to love dbb. GTST is er niks bij!

ray die meets zijn niks voor jou, ik was de enige met baard
voelde me buitengesloten
gekke baardloze '' mannen ''
Met die verhaallijn van Kim kunnen we meteen een film met vervolg + een spinoff serie ineen steken
Waarom dacht je dat ik niet gegaan ben dan ?
Ben er een tijdje lid geweest. Vind het echt 'n bazen gym, enige wat ik jammer vond was dat het ontzettend druk was in de avond, weet niet of dit inmiddels veranderd is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]
Klaarblijkelijk bestaat het toch. Jaren terug een rel over ppen voor een Mac menu in een kelderbox in de Bijlmer. Inmiddels heeft dat dus een upgrade gekregen naar een McFlurry en wat sushi. Waar is de tijd gebleven dat chloroform het beste middel was om te scoren?
[Link niet meer beschikbaar]
Klaarblijkelijk bestaat het toch. Jaren terug een rel over ppen voor een Mac menu in een kelderbox in de Bijlmer. Inmiddels heeft dat dus een upgrade gekregen naar een McFlurry en wat sushi. Waar is de tijd gebleven dat chloroform het beste middel was om te scoren?
Ik gebruik nog gewoon chloroform hoor, veel effectiever. Ze zijn dan ook tenminste stil, anders zeuren ze alsnog.
Hebben die sl*tten van jou niet geleerd dat ze met volle mond niet mogen praten?
misschien heet die pleister irl wel dinner, zou ook kunnen
Denk dat ze geen extra cardio hoeft te doen als er 3 x p week een dbb-er langs komt![]()

Inb4 16-jarige DBB-ster zwanger, wie van de 3 is de vader?![]()