XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Inb4 16-jarige DBB-ster zwanger, wie van de 3 is de vader? :roflol:

1 middagje werken en ik heb gelijk weer een hoop leesvoer xD got to love dbb. GTST is er niks bij!

Met die verhaallijn van Kim kunnen we meteen een film met vervolg + een spinoff serie ineen steken

ray die meets zijn niks voor jou, ik was de enige met baard :(

voelde me buitengesloten

gekke baardloze '' mannen ''

Waarom dacht je dat ik niet gegaan ben dan ?

Met die verhaallijn van Kim kunnen we meteen een film met vervolg + een spinoff serie ineen steken

Waarom dacht je dat ik niet gegaan ben dan ?

Eerder een slechte comedy film

Ninja edit ivm leeftijd het ttweede deel achter comedy maar weggehaald

Oh dear lawd, talking about consistency.

[Link niet meer beschikbaar]

Klaarblijkelijk bestaat het toch. Jaren terug een rel over ppen voor een Mac menu in een kelderbox in de Bijlmer. Inmiddels heeft dat dus een upgrade gekregen naar een McFlurry en wat sushi. Waar is de tijd gebleven dat chloroform het beste middel was om te scoren?

Klaarblijkelijk bestaat het toch. Jaren terug een rel over ppen voor een Mac menu in een kelderbox in de Bijlmer. Inmiddels heeft dat dus een upgrade gekregen naar een McFlurry en wat sushi. Waar is de tijd gebleven dat chloroform het beste middel was om te scoren?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik gebruik nog gewoon chloroform hoor, veel effectiever. Ze zijn dan ook tenminste stil, anders zeuren ze alsnog.

13 pagina's lang posts over mij, ga zo door boys:cool:

6880547cbd3e43ee7fa516e3990c7490.png

misschien heet die pleister irl wel dinner, zou ook kunnen

Denk dat ze geen extra cardio hoeft te doen als er 3 x p week een dbb-er langs komt :p

:roflol:

Inb4 16-jarige DBB-ster zwanger, wie van de 3 is de vader? :roflol:

Zou epic TV-show zijn :roflol:

Nja om jullie maar je zin te geven.. gisteren ben ik inderdaad wat gaan doen met Kim:)

Wanneer is de volgende meet? Kan dit topic ook weer dicht lol

pleister pls report in pua topic

Terug
Naar boven