XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Hoe kan ik normaal blijven doen met zo'n topics als deze?

Door mij of door jullie?

hoom

Haha kom op man je maakt het er volledig zelf naar. Eerst alles bepalen voor die meet en dan afhaken. Om vervolgens een beetje misbruik te maken van een veel te jong meisje waar in korte tijd 2 dbbers op hebben gezeten, je dacht vantevoren zeker ook niet dat dat slecht zou uitpakken hier? Jezus wat een zielig ventje ben je

Ik ben gewoon groot geschapen

God gaf me iets om te compenseren

---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:25 ----------

Welke? Dat ik zei dat ik een grotere pik had dan pinda en zij vroeg hoe ik dat wist?:roflol:

mwah meer over hoe het er allemaal uitzag daar

begrjip me niet verkeerd ik ben zeer geïnteresseerd in dit hele drama. maar hoe groot jullie pielemuizen zijn hoef ik eigenlijk niet te weten.

• Like
Waarderingen: mat
Haha kom op man je maakt het er volledig zelf naar. Eerst alles bepalen voor die meet en dan afhaken. Om vervolgens een beetje misbruik te maken van een veel te jong meisje waar in korte tijd 2 dbbers op hebben gezeten, je dacht vantevoren zeker ook niet dat dat slecht zou uitpakken hier? Jezus wat een zielig ventje ben je

Ze is 16, ze is niet debiel hoor

Al zou je dat wel kunnen denken zoals ze op mijn pik zat te wiebelen

Xzyyzyzz en pleister zijn nog dieper gezonken dan de Titanic in 1912

Op het moment dat dat hele gezeik naar buiten kwam met jou en pinda moet je toch wel 2x na denken voordat je als derde met zon meisje gaat, terwijl je donders goed weet dat het wss weer op dbb komt en er weer een shitstorm komt. En dan vind ik inderdaad dat je als 22-jarige daar de verantwoording voor moet nemen ipv proberen te scoren omdat de kans zich aanbied bij een misschien wel pnzeker meisje.

Inb4 jij hebt het allemaal gedectived, don't shoot the messenger

ahah ben wel benieuwd hoe lang dit open blijft

blijf die jasper wel een mong**l vinden dus beter geeft EricR 'em een goeie veeg uit de pan

Op het moment dat dat hele gezeik naar buiten kwam met jou en pinda moet je toch wel 2x na denken voordat je als derde met zon meisje gaat, terwijl je donders goed weet dat het wss weer op dbb komt en er weer een shitstorm komt. En dan vind ik inderdaad dat je als 22-jarige daar de verantwoording voor moet nemen ipv proberen te scoren omdat de kans zich aanbied bij een misschien wel pnzeker meisje.

Inb4 jij hebt het allemaal gedectived, don't shoot the messenger

Ze is 16 niet debiel

Als we gaan moraalnichten over onzeker dan zou coïtus met 9/10 meisjes sowieso not-done zijn.

Er gebeurt wel ergere shit in de wereld

Ze is 16 niet debiel

Als we gaan moraalnichten over onzeker dan zou coïtus met 9/10 meisjes sowieso not-done zijn.

Er gebeurt wel ergere shit in de wereld

Ja dbb is niet de plaats voor ethische kwesties, maar zou jij hetzelfde hebben gedaan als jij de potentiele nmr 3 was ipv pleister?

Ja dbb is niet de plaats voor ethische kwesties, maar zou jij hetzelfde hebben gedaan als jij de potentiele nmr 3 was ipv pleister?
Had het al bijna niet gedaan toen ik nummer 1 was maar niet omdat ik het nou zo onethisch vond.

Doet me denken aan dit :roflol:

tumblr_maz71no08Z1rwtiowo1_500.gif

Terug
Naar boven