- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Kan niet heb blijkbaar een hele kleine derde been volgens haar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
post gewoon de screen die je ook in de groepsapp stuurde![]()

Hoe kan ik normaal blijven doen met zo'n topics als deze?
Door mij of door jullie?
hoom
Ik ben gewoon groot geschapen
God gaf me iets om te compenseren
---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:25 ----------
Welke? Dat ik zei dat ik een grotere pik had dan pinda en zij vroeg hoe ik dat wist?![]()
Haha kom op man je maakt het er volledig zelf naar. Eerst alles bepalen voor die meet en dan afhaken. Om vervolgens een beetje misbruik te maken van een veel te jong meisje waar in korte tijd 2 dbbers op hebben gezeten, je dacht vantevoren zeker ook niet dat dat slecht zou uitpakken hier? Jezus wat een zielig ventje ben je
Ze is 16, ze is niet debiel hoor
Al zou je dat wel kunnen denken zoals ze op mijn pik zat te wiebelen

Je hebt coïtus met haar gehad en ze wilde ook boven?![]()
begrjip me niet verkeerd ik ben zeer geïnteresseerd in dit hele drama. maar hoe groot jullie pielemuizen zijn hoef ik eigenlijk niet te weten.
Ik heb geen coïtus met haar gehad btw dus geen idee brah
haar t**ten zijn wel echt serieus made by the hands of god
Xzyyzyzz en pleister zijn nog dieper gezonken dan de Titanic in 1912
Op het moment dat dat hele gezeik naar buiten kwam met jou en pinda moet je toch wel 2x na denken voordat je als derde met zon meisje gaat, terwijl je donders goed weet dat het wss weer op dbb komt en er weer een shitstorm komt. En dan vind ik inderdaad dat je als 22-jarige daar de verantwoording voor moet nemen ipv proberen te scoren omdat de kans zich aanbied bij een misschien wel pnzeker meisje.
Inb4 jij hebt het allemaal gedectived, don't shoot the messenger
Ze is 16 niet debiel
Als we gaan moraalnichten over onzeker dan zou coïtus met 9/10 meisjes sowieso not-done zijn.
Er gebeurt wel ergere shit in de wereld
Ja dbb is niet de plaats voor ethische kwesties, maar zou jij hetzelfde hebben gedaan als jij de potentiele nmr 3 was ipv pleister?

Had het al bijna niet gedaan toen ik nummer 1 was maar niet omdat ik het nou zo onethisch vond.Ja dbb is niet de plaats voor ethische kwesties, maar zou jij hetzelfde hebben gedaan als jij de potentiele nmr 3 was ipv pleister?