- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Als ik wist dat pinda haar gedaan had was ik allang afgehaakt![]()
sla zijn echte thee, jij zou em er nog ingestopt hebben ook al was heel dbb er al overheen gegaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik wist dat pinda haar gedaan had was ik allang afgehaakt![]()
sla zijn echte thee, jij zou em er nog ingestopt hebben ook al was heel dbb er al overheen gegaan

vrij gelijkendNah, ik ben geen fan van one night stands, enige reden dat ik Kim gedoet heb was omdat t -12 was op haar kamer en ik half bevroor.
Toen ze de deur open deed wilde ik over de al machtige god en zijn zoon Jezus gaan beginnen alleen had gesmst dat ik er was dus dat werkte niet![]()
Nah, mijn standaard ligt veel hoger dan Kim. Foto's waren bedrieglijk
Nah, mijn standaard ligt veel hoger dan Kim. Foto's waren bedrieglijk
Volgens mij zwaait EricR zn banhammer nu in het rond als Thor
true, al aardig wat kaarten uitgedeeld, lijkt wel alsof alleen pinda en ik de dans ontspringenJonge fl**ker toch op man met je standards, jij zou m d'r nog inrammen als de schimmelresten van peanuts cum er nog van af dropen
dan had ik haar wel vaker gedaan denk je niet?Jonge fl**ker toch op man met je standards, jij zou m d'r nog inrammen als de schimmelresten van peanuts cum er nog van af dropen

Jonge fl**ker toch op man met je standards, jij zou m d'r nog inrammen als de schimmelresten van peanuts cum er nog van af dropen

Jonge fl**ker toch op man met je standards, jij zou m d'r nog inrammen als de schimmelresten van peanuts cum er nog van af dropen
Denk je werkelijk dat ik de moeite ga nemen om naar iemand toe te gaan. Ik had je hoger geschat Sjors.Shit zeg. Hoe komt een pinda of xuzuzuzu eigenlijk bij een 16 jarige thuis? Ik bedoel, hoe gaat zoiets? Zijn er geen ouders?