AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
sla zijn echte thee :roflol:

sla zijn echte thee, jij zou em er nog ingestopt hebben ook al was heel dbb er al overheen gegaan

Nah, ik ben geen fan van one night stands, enige reden dat ik Kim gedoet heb was omdat t -12 was op haar kamer en ik half bevroor.

Toen ze de deur open deed wilde ik over de al machtige god en zijn zoon Jezus gaan beginnen alleen had gesmst dat ik er was dus dat werkte niet :o

---------- Post added at 23:46 ---------- Previous post was at 23:46 ----------

Doet me denken aan dit :roflol:

tumblr_maz71no08Z1rwtiowo1_500.gif

:roflol: vrij gelijkend

Je lult je echt alleen een dieper gat in zo.

Nah, ik ben geen fan van one night stands, enige reden dat ik Kim gedoet heb was omdat t -12 was op haar kamer en ik half bevroor.

Toen ze de deur open deed wilde ik over de al machtige god en zijn zoon Jezus gaan beginnen alleen had gesmst dat ik er was dus dat werkte niet :o

Hahaha potverdomme gast.

Eric in de hizzuis.

Be aware.

Volgens mij zwaait EricR zn banhammer nu in het rond als Thor

Volgens mij zwaait EricR zn banhammer nu in het rond als Thor

:roflol: true, al aardig wat kaarten uitgedeeld, lijkt wel alsof alleen pinda en ik de dans ontspringen

---------- Post added 18 February 2014 at 00:00 ---------- Previous post was 17 February 2014 at 23:59 ----------

Jonge fl**ker toch op man met je standards, jij zou m d'r nog inrammen als de schimmelresten van peanuts cum er nog van af dropen

:roflol: dan had ik haar wel vaker gedaan denk je niet?

Shit zeg. Hoe komt een pinda of xuzuzuzu eigenlijk bij een 16 jarige thuis? Ik bedoel, hoe gaat zoiets? Zijn er geen ouders?

Waarschijnlijk uitgenodigt om een avondje Machete Kills te komen kijken

Terug
Naar boven