XXL Nutrition

traindirty on juice

Bezoekers in dit topic

traindirty

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2013
Berichten
1.089
Waardering
235
Lengte
1m78
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
yo,
ik ga proberen mijn blast te loggen,
ik ben 100kg, en bodyfat is iets gestegen zal rond de 10 liggen, vocht is ook wat hoger voornamelijk door te veel brood en zout,

voeding is afgelopen week al wat schoner, en vanaf maandag ga ik weer dieeten en officieel beginnen aan blast.

gewicht; 100kg
bf; 10?
lengte 178

dieet:
smorgens:
300ml vloeibare ei eiwitten
100gr biologische muesli met vruchten en noten, met wat magere melk
2 glazen magere melk
2x hele gekookte eieren, 2x zonder eigeel.
1 lepel pindakaas

middageten:
100gr gekookt kipfilet
100gr ongekookt rijst (gewogen voordat t word gekookt)
25gr doperwten.


avondeten: t zelfde als middageten,
100gr gekookt kipfilet
100gr ongekookt rijst (gewogen voordat t word gekookt)
25gr dopwerten.

na t trainen 1 banaan.
tussendoor nog 700ml vloeibare ei eiwitten.


totaal:2800calorien, 246gr proteins, 317gr carbs en 51gr vetten (olijfolie niet meegerekend en 10gr visolie).

probeer maximaal 2x perweek of een bigmac menu te ete of op zondag wokken, even kijken of het lukt. Verder na t trainen neem ik nog een beetje ijs.

maybe dat ik de eieren smorgens eruit haal, zodat ik op iets minder proteins uitkom, ben niet zo een fan van eieren zonder brood en meer als 220gr proteins voor mijn gewicht is overbodig en geldverspilling.

supps:
visolie
vitamine c
vitamine d3
taurine (begin er pas mee als ik last van backpumps krijg)
caffeine pillen (op werkdagen 2 pillen smorgens)

ennu mijn blast:
1-? 1gram bold weekly
1-? 100mg tren ace ed
1-? 50mg test prop eod


ik laat 2x 5mg aromasin meelopen gedurende blast en ook 75-100mcg hg t3.

Verder als ik wat droger word en wat vocht kwijt raak denk na week 3 begin week 4, 100mg ed mast p toevoeg.

heb ook nog potje sustanon dus messchien dat ik rond week 10/12 sust 3x perweek ga zetten en de prop er even uithaal maar dat zie ik nog wel.
Ook zit ik erover na te denken winsterol de eerste 4 weken erbij te nemen om even snel wat droger te worden zodat ik mastp meezet.


injection spots;
glutes en quads, bv; maandag rechter quad, dinsdag linkerquad, woensdag rechterglute, donderdag linkerglute, en dan weer opnieuw.

ik zal proberen elke dag te loggen.

---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Ik zit trouwens al sinds 1januari te cruisen op 250mg test e
vandaag 500mg bold bijgezet, ga vrijdag weer 500mg bold erbij zetten,
Elke maandag en donderdag zet ik 500mg bold (totaal 1gr)
en maandag begint me blast btw.
 
Ziet er erg goed uit ik volg! Ben jij dat op de avatar? De tering
 
Ziet er erg goed uit ik volg! Ben jij dat op de avatar? De tering

haha nee bro, was dat maar zo, zal binnekort even foto maken.. Maak weinig foto's heb wel enkele fotos van een tijdje terug (vorig jaar maart) maar ondertussen zijn we wel wat gegroeid gelukkig.

leuk dat je volgt, volg jouwn log btw ook.
 
Wat eet je weinig voor man van die Stats.

Wordt dit cut kuur?
 
Wat eet je weinig voor man van die Stats.

Wordt dit cut kuur?

Normaal dieet ik niet, maar nu dieet ik ff snel voor grandopening bloemendaal op 15maart.
Wil even snel droger worden, word indd een cutkuur.

Normaal eet ik wanneer ik honger heb.
 
In. Flinke stats!
 
In! Is 2x5mg aro niet veel?

Maar 25g doperwten, dat zijn er echt tien ofzo?
Vloeibaar eiwit dat drink je op? Gezien er staat 'tussendoor nog 700ml vloeibaar eiwit'
 
In. Flinke stats!

Thnx bro,


In! Is 2x5mg aro niet veel?

Maar 25g doperwten, dat zijn er echt tien ofzo?
Vloeibaar eiwit dat drink je op? Gezien er staat 'tussendoor nog 700ml vloeibaar eiwit'

Had last van gyno; ga nu op 2x5mg aromasin nemen, misschien in de toekomst ari, maar wil even afwachten als ik wat droger ben en mastp erin gooi of ik er nog last van heb, zoniet laat ik mast ook met cruise meelopen en neem ik geen ari of aro meer.

Kook 300gr kipfilet (er gaat ongv 80gr vocht ervan af), 200gr rijst en 50gr doperwten. Verdeel dat door 2 maaltijden, verder hoef ik geen bord vol doperwten, maar 25gr is best veel hoor weeg t maar eens op.

Vloeibare ei eiwitten drink ik indd rauw, vind dat fijner als proteinshake reageer daar niet zo goed op krijg er continu diarree van, en ben actief op gh15, en gh15 is voorstander van vloeibare ei eiwitten, heb het 1x geprobeerd sinsdien nooit meer vanaf gestapt. Makkelijk en na 2x wen je er wel aan.

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Heb zojuist 100mg tren ace gezet kon niet wachten tot en met maandag hahaha,
Prikken ging wat lastiger als voorheen, begin stroeve huid te krijgen, gelukkig heb ik zuivel uit mn maaltijden gehaald, zou dus binnen enkele dagen wat beter moeten gaan.


Net 100mg tren ace en 500mg bold gezet, beide van rood wit trouwens.
75mcg genomen, ga zo strax borst trainen zal t vannavond loggen.

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Voordat ik begin met loggen wil ik dit eerst even zeggen;
IK BEN GEEN POWERLIFTER OF WEIGHTLIFER! in deze log ga je geen zware gewichten lezen, hooguit eens in de zoveel tijd zwaar deadliften en barbel rows.
Ik focus op de spiergroep wat ik aant trainen ben, negativ reps en concentrated reps, altijd tot en met faillure.

Chest calfs and abs;
4x incline barbel ;first set 50kg warming up after that 3sets of 12reps with 80kg.
3x smithmachine flat benchpress, 30kg each side for 12reps
3x fly machine 75kg for 12reps
3x incline hammer machine 12reps, 25kg each side.
3x cable 20kg each side till fail

For calfs;
4x standing calfpress machine 100kg
3x sitted calfmachine 15kg eachside

Some abswork

Is in het engels getypt omdat ik ook op een engelse site log,
Morge ga ik rug trainen.
 
Laatst bewerkt:
Smorgens vroeg om 6uur, 10mg aro en 75mcg hg t3 gepakt, en na 8uurtjes weer 10mg aro, vanaf morgn 2x 5mg ivm gyno.

Om 5 uur injectie in linkerbeen gezet; ging eindelijk es een keer goed, normaal heb ik altijd wat met links, gelukkig dit x geen last van gehad.

Tren zag er heel goed uit na mijn idee.

f00ju8.jpg


Training;
4x pulldowns 65-75 kg reps tussen de 15 en 12 negativ reps en helemaal uitstrekken.
3x barbel rows 40kg per kant en oly stang totaal 100kg , 12reps
3x reverse barbel rows 80kg, 15reps
3x sitted cable row 75kg 10reps helemaal uitstrekken,
En machine reverse (ken de benaming niet maar is inprinciepe tzelfde als reverse pulldowns).
 
Laatst bewerkt:
Linkerbeen doet bij ook altijd moeilijk haha.

Je eet idd heel weinig voor je gewicht.
 
Linkerbeen doet bij ook altijd moeilijk haha.

Je eet idd heel weinig voor je gewicht.

mwuah valt wel mee met hoe weinig ik eet, mijn behoefte is ongv 3300.

ik weetniet maar linkerbeen lijkt net of ik altijd net een haarvaatje raak ofso, wanneer er al 1mm van de naald door mn been gaat begint de pijn al, rechterkant geen probleem mee en glutes al helemaal niet.
 
ik weetniet maar linkerbeen lijkt net of ik altijd net een haarvaatje raak ofso, wanneer er al 1mm van de naald door mn been gaat begint de pijn al, rechterkant geen probleem mee en glutes al helemaal niet.


haha ik ben dus niet alleen!
 
haha ik ben dus niet alleen!

hahaha achja wanneer je ed zet, wen je er na een tijdje aan en merk je er bijna niets meer van.

jammer dat je na 9dagen een vialtje tren a doorjaagt haha.
 
Korte esters zal ik niet snel prikken. ED prikken zie ik echt niet zitten. Geef mij de lange esters maar.
 
Korte esters zal ik niet snel prikken. ED prikken zie ik echt niet zitten. Geef mij de lange esters maar.

hahaa mn eerste kuur was meteen korte esters, was trouwens me eerste blast, daarna gecruist op 250mg teste en nu weer op korte esters.

tijdens cruise miste ik op t begin wel dat spuiten, of eigenlijk de tren:rolleyes:


was natty tot 96kg en toen de spuit erin geramd, heb nog enkele fotos toen ik natty was na een clean bulk;
jt4dmr.png

2v820bp.png

6nw3nc.png


was altijd shredded eigenlijk heb hier nog enkele fotos van maar denk dat ik dan word herkend omdat een paar jongens van de sportschool ook actief zijn op deze site, wil liever niet dat iedereen weet dat ik de spuiten er doorheen jaag, de gebruikers zelf weten het wel, maar de tavi castro typen wil ik liever even vermijden.
 
Laatst bewerkt:
goeie fysiek om te starten met kuren! Ben benieuwd hoe je er nu uitziet.
 
goeie fysiek om te starten met kuren! Ben benieuwd hoe je er nu uitziet.

ik zal proberen om fotos te maken wanneer ik rond de 7/8% ben.
dit was tijdens de ramadan geschoten, voor de ramadan had ik toendertijd een beter fysiek maarja dat is oude koeien uit de sloot halen.
 
leuk log man! ik zie geen gyno op de fotos kerel?
 
leuk log man! ik zie geen gyno op de fotos kerel?

thnx opa, ja fotos zijn van vorige jaar juli ongeveer, tijdens de ramadan geschoten.

ben ondertussen al gegroeid maar heb nog geen tijd gehad om fotos te schieten ivm zware studie en nachtdiensten.

zal als ik 7/8 procent ben weer even proberen fotos te schieten, en wanneer me lichaam niet meer zo flat word door t3, denk dat ik carbs iets hoger ga zetten in de vorm van rijst of pasta. maar dat zie ik dan wel.
 
Back
Naar boven