Fitness Seller

Stelling Trainen Jullie met handschoenen? Warom wel/niet?

je zit onder de plak, kloon ;)

Ik draag handschoenen, want ik wil mijn manicure niet verpesten.

• Topic Starter Topic Starter
lol.. Ik nog niet.. maar als ik hoger ga in de DL dan ga ik er over nadenken.. Die 72Kilo is nu nog wel te houden!

Een beetje eelt is zeker niet erg, maar het moet niet te gek worden, straks lijkt het alsof ik echt werk doe :S. Daarnaast kan eelt ook in de weg zitten als je de stang vasthoud. En mn vriendin denkt, als ik haar lief streel, dat ik haar aan het krabben ben :).

Handschoenen gebruik ik niet (ga ik niet gebruiken) maar overweeg wel straps. Bij shrugs en DL merk ik gewoon dat die stang soms gaat rollen en dat maakt me soms wel angstig :). Iemand ervaring met straps van MDY?

Ik gebruik geen handschoenen, ik vind het niet lekker zitten. En het voelt goed als je handen verrot voelen na veel trainen.

Handschoenen zal ik alleen gebruiken als ik bizar veel gewicht aan die stang ga hangen. Ik lag me elke keer weer rot als ik zo'n spillepoot zie met zn handschoentjes aan :hamer:

Zolang me poten niet gaan bloeden hoef ik geen handschoenen. :o
Lijkt me sowieso niet zo lekker zitten.

ik ga het nog maar s zeggen : draag altijd handschoenen bij alle oefeningen,zou niet zonder kunnen trainen.Mijn grip is dan te slecht .
Mensen die geen handschoenen nodig hebben en dat gay vinden ,trainen gewoon niet hard genoeg.

lol
handschoentjes verzwakken je grip juist :windup:

Een beetje eelt is zeker niet erg, maar het moet niet te gek worden, straks lijkt het alsof ik echt werk doe :S. Daarnaast kan eelt ook in de weg zitten als je de stang vasthoud. En mn vriendin denkt, als ik haar lief streel, dat ik haar aan het krabben ben :).

Handschoenen gebruik ik niet (ga ik niet gebruiken) maar overweeg wel straps. Bij shrugs en DL merk ik gewoon dat die stang soms gaat rollen en dat maakt me soms wel angstig :). Iemand ervaring met straps van MDY?
Straps zijn straps, maakt dus niet uit welk merk je hebt.

Niet nodig. Bied geen voordelen.

soms met rugtraining want dan glipt die bar bijna uit me handen hoe hard ik ook knijp.

Tuurlijk train ik met handschoenen.
Als ik train loopt het zweet van me af en heb ik zeer klamme handen, en met mijn handschoenen behoud ik veel meer grip.
+ Eelt worden echt gigantische bollen eenmaal je echt zwaar rug traint en dat vond ik echt niet meer aangenaam, het ziet er absoluut niet uit.

Wat zitten jullie eigenlijk te zeiken dat het gay is ?
Vergeet niet dat BB'en voor veel mensen ook zeer gay is, dus die handschoenen kunnen er ook nog bij niet waar ?

Met handschoenen en straps ...

JA IK
Als ik deadlift. ( 4 x 8 met 140kg )

Terug
Naar boven