AndroidHealthClinic

Stelling Trainen Jullie met handschoenen? Warom wel/niet?

Alleen als ik richting m'n max ga met deadlifts.

Ik niet.. Ik wil eelt kweken.. Als ben ik wel aan het denken handschoentjes te gebruiken met de DL.. Want die stang wordt toch nog wel zwaarder en zwaarder nu.. :p

Dus het gewicht wordt lichter als je handschoenen aan hebt???
Verbeterd de gripkracht zo erg?
Gebruik toch straps als je zwaar deadlift...problem solved.

Ik vind handschoenen zwaar k*t; ik wil koud ijzer in m'n handen voelen, met handschoenen aan voel ik de stang of dumbbell niet goed wat onzeker aanvoelt.

in de gym nooit.

Heb er nu wel pas één paar gekocht omdat ik ook vaak thuis train in een openkot buiten.
Train dan altijd heel laat en halters en stangen zijn dan aangevrozen.
Als ik dan train heb ik meer pijn in men handen als spieren :D
Maar nu ik ze heb gebruik ik ze nog altijd niet, vind niet makkelijk goede handschoenen voor me, heb heel dunne polsen en heel brede handpalmen, voor het goed rond men hand te laten sluiten heb ik L nodig en voor men polsen S :s

Nee, maar wel straps bij rugtraining = Rock solid grip.

Ik gebruik ze enkel bij de rugtraining.

Nooit, ik gebruik helemaal geen training tools. Ik gebruik alleen magnesium poeder voor grip bij zware rugoefeningen en deadlifts.

Geen handschoenen en ook geen straps.

Ik gebruik liever straps bij bepaalde oefeningen(dumbbell shrugs, DL).
En handschoenen als ik een ruwe stang aan moet pakken.

zonder, daar krijg je sterke klauwen van :P

alleen tijdens de deadlift omdat er geen grips zijn

Typisch antwoord: het is voor mietjes.
Een maat van mij zegt dat ook, maar hij doet bouw. Hij heeft berenhanden.

Ik wil helemaal geen eelt kweken? Enkel spieren.
Ohja mannen denk om dit: je vriendin heeft liever softe handjes dan grote eelt blokken.

Prinsesjes dus xD

Nee. In de gym waar ik train worden handschoentjes alleen gebruikt door baco-boys van zestien zonder enige spiervorming. De grotere jongens trainen allemaal zonder.

Dat is trouwens niet de reden dat ik zonder handschoenen train. Ik heb er gewoon nooit behoefte aan gehad. Ik heb wel wat eeltvorming op mijn handen, maar dat vind ik geen probleem. Mijn grip is goed genoeg en ik heb nooit pijn aan mijn handen.

Typisch antwoord: het is voor mietjes.
Een maat van mij zegt dat ook, maar hij doet bouw. Hij heeft berenhanden.

Ik wil helemaal geen eelt kweken? Enkel spieren.
Ohja mannen denk om dit: je vriendin heeft liever softe handjes dan grote eelt blokken.

Prinsesjes dus xD

Alsof je hele hand gelijk onder het eelt zit als je zonder handschoenen traint:rolleyes:
Handschoenen zijn gewoon zwaar k*t. Je grip en het gevoel wordt minder. Daarnaast ziet het er gay uit.

Nooit gebruikt, heb ze niet nodig. Heb je last van zweet handjes gebruik dan een spons.

Ik maak hier geen stelling, ik weerleg gewoon wat anderen zeggen.
Als je eens leest wat sommigen hier zeggen, dan snap je me...

Terug
Naar boven