Fitness Seller

Stelling Trainen Jullie met handschoenen? Warom wel/niet?

Jij bent de slimste niet hé? Ik zal het stap voor stap uitleggen.

1. Mensen zeggen dat je zonder handschoenen eelt krijgt. (duh)
2. Ik weerleg dit argument door te zeggen dat je dan wel ruwe harde handen krijgt wat een nadeel kan zijn voor je vriendinnetje.

Dit is toch geen zwaar argument dat ik geef? Enkel een andere lichtinval.
Maar hej ,beginnerbb, jij mag het vlaggetje, met 'ik heb gelijk' erop, op je hoed spelden. /care

Mijn handen hebben al eelt genoeg van op het werk.
icon10.gif
Wantjes dus:D

2. Ik weerleg dit argument door te zeggen dat je dan wel ruwe harde handen krijgt wat een nadeel kan zijn voor je vriendinnetje.

Maar hej ,beginnerbb, jij mag het vlaggetje, met 'ik heb gelijk' erop, op je hoed spelden. /care

:roflol: is dat nou weer forum slang? leer Nederlands gast, maar goed. Succes met je handschoentjes.

Van dat beetje eelt dat je kweekt met krachttraining merkt je vriendinnetje niets hoor :rolleyes:

Nee, wil contact houden met het ijzer.

Haha nee man, anders heb je een zeikerd. Mijn vriendin loopt altijd te lullen dat ik van die zachte handjes heb.
Je deadlift minder dan m'n vriendin en zij heeft wel zachte handjes, ja. Niet dat die van mij momenteel zo hard en ruig zijn maar wanneer het seizoen begint...

ik ga het nog maar s zeggen : draag altijd handschoenen bij alle oefeningen,zou niet zonder kunnen trainen.Mijn grip is dan te slecht .
Mensen die geen handschoenen nodig hebben en dat gay vinden ,trainen gewoon niet hard genoeg.

ik ga het nog maar s zeggen : draag altijd handschoenen bij alle oefeningen,zou niet zonder kunnen trainen.Mijn grip is dan te slecht .
Mensen die geen handschoenen nodig hebben en dat gay vinden ,trainen gewoon niet hard genoeg.
Of misschien hebben zijn gewoon een sterkere grip:rolleyes:
Echt, als een stukje stof tussen je handen en de stang je grip verbeterd, dan moet je gripkracht wel heel zwak zijn.

ik gebruik het wel, het is veel prettiger en ik hou me lieve zachte handjes waar me vriendin zo dol op is .

Terug
Naar boven