XXL Nutrition

Trainen met homegym zonder SQ, DL & BP, kan dit?

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 14:42 ----------

Denk je dat als ik hier 4 maanden ofzo mee ga trainen, half jaar ofzo, dat ik gewoon massa en kracht pak? Dan kan ik daarna gewoon kijken voor een squatrekje met barbell ofzo. Maar voor borst maak ik me niet zorgen. Benchpress is hetzelfde als chestpress. Squat en legpress lijkt ook op elkaar. Alleen deadlift mis ik. Pak ik massa en kracht.

Kracht gaje er zeker mee vooruitgaan op 4 maand op half jaar ook . massa zal ook wel gaan , hoewel ik dan ook erbij zeg dat je gaat moeten kijken om je voeding wat op punt te stellen . er komt toch wel het een en het ander bij kijken . zelf ben ik geen expert erin maar, ik leer veel door in de voeding topics rond te zwerven . voeding , training , rust ...
Als je deze allemaal degelijk uitvoert komt er wel resultaat ;)

Verkoop al je troep en koop een barbell :roflol:

Je hebt meer daan SQ DL BE en pullups denk ik, dan aan alleen loose shit

Geloof me een benchpress is 10 keer effectiever als een chest press.
Ik ben blij dat ik niet meer op een multistation train.
Voor de eerste 3 maanden is het ok om de eerste krachten te krijgen en om je lichaam te laten wennen maar het geeft echt weinig effect als je serieus massa wil krijgen

Geen barbell in je homegym mar wel een chest press en leg press?:P
\/

ik train ook zonder DL en SQ

benchpress wel altijd gedaan. maar nu overgestapt op dumbbell press of heel soms is een incline dumbbells press

benchpress wel altijd gedaan. maar nu overgestapt op dumbbell press of heel soms is een incline dumbbells press

Als ik borst train zit er altijd benchpress in , fly's ook , dumbbellpress of incline dumbbell press en meestal doe ik nog een pully ook

• Topic Starter Topic Starter

Hoe ervaar jij dit dan? En hoe doe je het? Kan je me even kort schematje sturen hoe je dit doen? Zit er veel progressie in en krijg je meer massa in rug en benen?
Hoor et graag van je.

pff je snapt toch niet dat dit soort toestellen ooit hebben kunnen verkopen, maar ja zo werkt de markt nu eenmaal, enkelen die rijk worden van de onwetendheid van anderen.

verkoop dit ding, koop een rack en barbell set, wil je deze raad niet opvolgen, veel plezier met je machine dan maar verwacht niet veel meer dan 66kg ooit te gaan wegen.

pff je snapt toch niet dat dit soort toestellen ooit hebben kunnen verkopen, maar ja zo werkt de markt nu eenmaal, enkelen die rijk worden van de onwetendheid van anderen.

verkoop dit ding, koop een rack en barbell set, wil je deze raad niet opvolgen, veel plezier met je machine dan maar verwacht niet veel meer dan 66kg ooit te gaan wegen.

Ho ho ho even, meer dan 66kg zal hij vast wel gaan wegen, maar in welke toestand dat dan is is de vraag :D

Terug
Naar boven