Fitness Seller

Trainen op vakantie...

Jarnooo

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
77kg
Vetpercentage
12%
Wat doen jullie om op vakantie niet teveel kracht en spiermassa te verliezen? Ik ben binnenkort 2 weken op vakantie en ik zal geen halters of machines ter beschikking hebben.
Misschien goede workouts met body-only oefeningen? Ik kan dagelijks trainen dan

Gewoon relaxen en genieten, 2weken om alles eens goed te laten herstellen ;)

vakantie bulk vinden chickies geil

• Topic Starter Topic Starter
Iemand die mij serieus kan helpen?

Als je perse wilt trainen kun je wat BW oefeningen doen, genoeg te vinden op het internet. Maar je moet ook gaan genieten. Als je niet in wedstrijd voorbereiding oid zit, zie ik het nut van door trainen op vakantie niet.

interesseert mij niets kerel, ik mag mijn mening nog altijd wel zeggen.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 13:16 ----------

heb ik het over mijn shape? Ik ben 17 jaar en ik zit met rugproblemen na een ongeval. Ik moet sterker worden in mijn rug en mijn hele lichaam of ik zit er mijn hele leven mee. Ik kan mij dus geen 2 weken rust veroorloven nee

Helemaal dan is rust ook erg belangrijk. ;)

Wat doen jullie om op vakantie niet teveel kracht en spiermassa te verliezen? Ik ben binnenkort 2 weken op vakantie en ik zal geen halters of machines ter beschikking hebben.
Misschien goede workouts met body-only oefeningen? Ik kan dagelijks trainen dan

interesseert mij niets kerel, ik mag mijn mening nog altijd wel zeggen.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 13:16 ----------

heb ik het over mijn shape? Ik ben 17 jaar en ik zit met rugproblemen na een ongeval. Ik moet sterker worden in mijn rug en mijn hele lichaam of ik zit er mijn hele leven mee. Ik kan mij dus geen 2 weken rust veroorloven nee

Ja je hebt het over kracht en spiermassa niet over een zeer ruggetje

Paar dumbbells meenemen in het vliegtuig, maar dan betaal je wel extra bagagekosten.

OT: Gewoon genieten en herstellen, zoals hierboven werd aangegeven.

je kan zelf ook wel bedenken dat er genoeg oefeningen zijn met je eigen lichaamsgewicht. Ga optrekken en push ups doen en probeer vooral zo min mogelijk te ontspannen;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja je hebt het over kracht en spiermassa niet over een zeer ruggetje

Advies van mijn dokters en kinesisten is om kracht en massa op te bouwen. Ik train nu OP ADVIES VAN DOKTERS al 5 dagen per week. Het is niet rust dat ik nodig heb maar inspanning.

Hoogstends soms een beetje opdrukken, en een enkele training. Kan makkelijk ff 3 weken niets doen gelukkig.

Advies van mijn dokters en kinesisten is om kracht en massa op te bouwen. Ik train nu OP ADVIES VAN DOKTERS al 5 dagen per week. Het is niet rust dat ik nodig heb maar inspanning.

dan zal ik je een advies geven, lees wat meer op t forum en dan kom je erachter dat je spieren rust nodig hebben...

Ik heb zelf dit ding gekocht bij TellSell voor als ik op vakantie ga:
tower-200-2.jpg

Touwen zijn in te stellen tot 100kg per kant en je kunt hem overal onder de deur zetten en bijna je hele lichaam trainen(uiteraard niet zo effectief als een barbell met gewichten, maar eens mens moet wat). Weegt ook haast niets en kan makkelijk in je bagage, niet trainen op vakantie is gewoon te beta voor woorden, je kan rusten wanneer je dood bent, gerookt vlees gaat langer mee etc. etc.

Ghetto workout: vul een rugzak met iets zwaars dat je kunt vinden en doe pushups, squats en pull-ups als je ergens kunt gaan hangen.

Ja blijf dan lekker thuis en ga elke dag trainen? Als jij denkt dat dat werkelijk is wat je nodig hebt.

Terug
Naar boven