- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zelf dit ding gekocht bij TellSell voor als ik op vakantie ga:
[Link niet meer beschikbaar]
Touwen zijn in te stellen tot 100kg per kant en je kunt hem overal onder de deur zetten en bijna je hele lichaam trainen(uiteraard niet zo effectief als een barbell met gewichten, maar eens mens moet wat). Weegt ook haast niets en kan makkelijk in je bagage, niet trainen op vakantie is gewoon te beta voor woorden, je kan rusten wanneer je dood bent, gerookt vlees gaat langer mee etc. etc.
Ik heb zelf dit ding gekocht bij TellSell voor als ik op vakantie ga:
[Link niet meer beschikbaar]
Touwen zijn in te stellen tot 100kg per kant en je kunt hem overal onder de deur zetten en bijna je hele lichaam trainen(uiteraard niet zo effectief als een barbell met gewichten, maar eens mens moet wat). Weegt ook haast niets en kan makkelijk in je bagage, niet trainen op vakantie is gewoon te beta voor woorden, je kan rusten wanneer je dood bent, gerookt vlees gaat langer mee etc. etc.
Zal me een ruk zijn wat die gozer doet , ik neem aan dat je doelt op de thread waar ik het over had ?!Die jongen wilt gewoon trainen op vakantie, laat hem!
Wil maar niet lukken, iig is m'n vrije val qua kracht weer gestopt en gaat het trainen wat beterder.
200lbs(links 200 en rechts 200), dacht 100 kg, maar dat is het dus net niet.Die jongen wilt gewoon trainen op vakantie, laat hem!
pullups zou je kunnen doen,wat pushups met je benen tegen muur of een andere variant. evt verzwaren met rugzak of laat je vriendin op je rug zitten. dippen kan je wel overal uitvoeren. leg raises, split squat..
---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 17:07 ----------
Nog een andere link naar dit ding? benieuwd wat de weerstand ervan is..kan me niet voorstellen dat je hier erg veel kracht bij moet zetten.
Wil maar niet lukken, iig is m'n vrije val qua kracht weer gestopt en gaat het trainen wat beterder.
200lbs(links 200 en rechts 200), dacht 100 kg, maar dat is het dus net niet.
http://www.telsell.com/nl-NL/Zoeken/default.aspx?q=body_by_jake
Ik vind het overigens goed te doen hoor, je moet dan wel de drie elastieken tegelijk gebruiken per arm. Ik vind het heerlijk om triceps er op te trainen.
Moet wel zeggen dat veel oefeningen niet lekker voelen aangezien je aan elastieken gebonden bent, geef mij maar rauw ijzer. Maar voor op vakantie is het een leuk ding, zeker weten.
Goedkoop is anders idd.wel belachelijk geprijst, 160 euro voor wat elastieken.