MuscleMeat

training filmpjes

• Topic Starter Topic Starter
nog mensen met zieke filmpjes van jay cutler graag recente

Dat met die halve reps en die snelle training, dat is volgens mij alleen bij het cutten om zo veel mogelijk spiermassa te houden. De atleten zijn op dat moment heel erg zwak en leeg. En dat van die halve reps... zijn dat niet x-reps ?

Interessant principe, maar geen idee of het ook echt werkt, aan de andere kant als het niet zou werken, waarom trainen de profs dan zo...

karma voor de mensen met recente filmpjes van jay cutler lieft graag hardcore train filmpjes

Darkman zei:
Dat met die halve reps en die snelle training, dat is volgens mij alleen bij het cutten om zo veel mogelijk spiermassa te houden. De atleten zijn op dat moment heel erg zwak en leeg. En dat van die halve reps... zijn dat niet x-reps ?

Interessant principe, maar geen idee of het ook echt werkt, aan de andere kant als het niet zou werken, waarom trainen de profs dan zo...

Het viel mij idd ook erg op. Sommige oefeningen leken echt nergens op, zoveel gecheat en half werk. Maar voor hun lijkt het wel te werken als je zeg maar naar hun fysiek kijkt.:D

is deze al gepost? [Link niet meer beschikbaar]

zou je hem nog een keer kunnen posten
kon hem niet downen

IK heb iets heel recents niet voor je, maar ik heb voor je de draad best of Jay Cutler gemaakt, heb je genoeg materiaal uit heel veel Jay banden, ook BFTO 2005!

thanks voor de vele filmpjes maar wie heeft er filmpjes met iemand die hardcore aan het werk is en een goede workout showt en niet alleen maar fragmenten iemand????????? wordt goed beloont met natuurlijk karma

jimi zei:
thanks voor de vele filmpjes maar wie heeft er filmpjes met iemand die hardcore aan het werk is en een goede workout showt en niet alleen maar fragmenten iemand????????? wordt goed beloont met natuurlijk karma

[Link niet meer beschikbaar]

fixed!

Ow en kan iemand my nou eens uitleggen wtf dat karma is? Is dat gewoon een ego ding, net als sommige mensen een hoge post count stoer vinden? Alleen dit voor qualiteit? Of kan ik er ook nog alleen echts iets mee?

thanks voor de vele filmpjes maar wie heeft er filmpjes met iemand die hardcore aan het werk is en een goede workout showt en niet alleen maar fragmenten iemand wordt goed beloont met natuurlijk karma

Je bedoelt iets uit de jaren 80, ik heb wel een filmpje[lee haney en andere] voor je, maar ik weet niet hoe ik deze erop kan zetten op rapidshare ofzoiets Als iemand me dat kan uitleggen krijg je hem.

thanks ga het effe bekijken bbd en silva ik wacht met smacht

ik heb die film thuis van marcus ruhl heftiggggggg toch bedankt bbd

ik heb een vraagje heeft iemand ook nog train filmpjes van ronnie coleman hij is huge en heb nog niet veel van hem gezien

ik heb dvd thuis liggen van hem waar hij traint

heb je niets on the webbbb

niemand filmpjes van ronnie damn karma mensen karma

LOL zegt hij met ze 1 karma power ;)

Nou vooruit om je toch een klein beetje te plezieren... Light Weight Baby!!!!

hoe krik je die power op dan???
maar eh iedereen heeft dit filmpje zijn er dan geen andere filmpjes
maar idd altijd leuk om nog eens te bekijken

Voor karma en ronnie doe ik alles

jimi zei:
hoe krik je die power op dan???
maar eh iedereen heeft dit filmpje zijn er dan geen andere filmpjes
maar idd altijd leuk om nog eens te bekijken

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven