XXL Nutrition

Training schema (kan iemand mij meschien helpen?)

gamedown

Cool Novice
Waardering
0
Heeey ik ben 17 en ik doe al 3 jaar aan bodybuilding aan het begin had ik een strakke buik toen kwam ik wat aan en ik begon te trainen, ik stopte 1 jaar lang met fitness en gewichtenheffen vanwege omdat ik met voetbal mn knie heb ontwricht na een half jaar bleef een beetje hangen??? nu nog steeds een beetje, maar de zichtbaarheid is nog wel te zien kan heb nogsteeds harde spieren maar het is niet strak ik ben wel breed, ik druk wel elke dag op 20x smorgens 20x smiddags en 20x savonds nadat ik heb opgedrukt train ik ook nog met halters van 25 kilo 3 setjes van 12. ik heb een paar fotos van de procedure, hopelijk kan iemand me wat tips geven.:D
ik hoor het wel van jullie alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Sit-ups helpen ook hoor ^^, en natuurlijk kan je je 6-pack niet zien met een ietwat hoger bf% ;)

Je kan 1000 situps per dag doen en dan zie je ze nog niet. Je BF (bodyfat) is te hoog.

• Topic Starter Topic Starter
5zc1jqd.jpg

net gemaakt:eek2:

Ja ik zie het, maar wat wil je horen? Je zit te hoog in je vet om je abs te zien, dus mijn antwoord blijft dieet+cardio hoor.

Ja ik zie het, maar wat wil je horen? Je zit te hoog in je vet om je abs te zien, dus mijn antwoord blijft dieet+cardio hoor.

ja dat klopt, maar als ik dan zeg maar 30 tot 45 minuutjes cardiotraining doe en en doe na het cardiotraining, krachttraining zou dat ook kunnen? want ik jog ook altijd elke dag smorgns en savonds. en cardio kan ik dan gewoon smiddags doen. ik heb er wel thuis 1.

ja dat klopt, maar als ik dan zeg maar 30 tot 45 minuutjes cardiotraining doe en en doe na het cardiotraining, krachttraining zou dat ook kunnen? want ik jog ook altijd elke dag smorgns en savonds. en cardio kan ik dan gewoon smiddags doen. ik heb er wel thuis 1.

Ik denk dat je in de war bent ivm de term cardio.
Cardio betekent gewoon een bepaalde oefening die je lang volhoudt om zo caloriën te verbranden en je conditie te verbeteren. De meest gebruikte zijn joggen, fietsen, roeien, ....

Als je 2 keer per dag jogt is dit dus cardio. Het lijkt me wel veel, 2 keer per dag, hoe lang loop je dan? Heb je een specifiek doel mbt loopsport of is het enkel om te vermageren (cardio dus)?

Ik denk dat je in de war bent ivm de term cardio.
Cardio betekent gewoon een bepaalde oefening die je lang volhoudt om zo caloriën te verbranden en je conditie te verbeteren. De meest gebruikte zijn joggen, fietsen, roeien, ....

Als je 2 keer per dag jogt is dit dus cardio. Het lijkt me wel veel, 2 keer per dag, hoe lang loop je dan? Heb je een specifiek doel mbt loopsport of is het enkel om te vermageren (cardio dus)?

ik jog voor de lol eigenlijk en mn conditie, mn conditie is redelijk goed, ik wil weer breder en gespierd worden, dat alles een beetje weer strakker wordt, zoals in het verhaaltje had ik gezegd dat alles hangt, ik heb een vetlaagje bij mn buik gekregen, maar ik voel mn spieren wel allemaal???:eek:

ik jog voor de lol eigenlijk en mn conditie, mn conditie is redelijk goed, ik wil weer breder en gespierd worden, dat alles een beetje weer strakker wordt, zoals in het verhaaltje had ik gezegd dat alles hangt, ik heb een vetlaagje bij mn buik gekregen, maar ik voel mn spieren wel allemaal???:eek:

Mja, zoals hierboven al vaak herhaald werd:

Om dat vetlaagje kwijt te raken: gewichttraining + dieet + cardio (Dit wordt ook cutten genoemd)
Om breder en gespierder te worden: gewichttraining + veel vreten (dit wordt ook bulken genoemd)

Het is erg moeilijk om tegelijkertijd vet te verliezen en spieren bij te kweken, daarom doen de meeste mensen 1 van de 2. Het meest logische is dat je eerst serieus wat spieren bijkweekt, dan wordt het achteraf ook makkelijker om dat vet eraf te branden. (meer spieren = verhoogde stofwisseling = meer vetverbranding)

Train je in een sportschool?

Uit bv 'adat ik heb opgedrukt train ik ook nog met halters van 25 kilo 3 setjes van 12.' lijd ik af dat dit niet zo is?

Terug
Naar boven