Heeey ik ben 17 en ik doe al 3 jaar aan bodybuilding aan het begin had ik een strakke buik toen kwam ik wat aan en ik begon te trainen, ik stopte 1 jaar lang met fitness en gewichtenheffen vanwege omdat ik met voetbal mn knie heb ontwricht na een half jaar bleef een beetje hangen
nu nog steeds een beetje, maar de zichtbaarheid is nog wel te zien kan heb nogsteeds harde spieren maar het is niet strak ik ben wel breed, ik druk wel elke dag op 20x smorgens 20x smiddags en 20x savonds nadat ik heb opgedrukt train ik ook nog met halters van 25 kilo 3 setjes van 12. ik heb een paar fotos van de procedure, hopelijk kan iemand me wat tips geven.
ik hoor het wel van jullie alvast bedankt!
nu nog steeds een beetje, maar de zichtbaarheid is nog wel te zien kan heb nogsteeds harde spieren maar het is niet strak ik ben wel breed, ik druk wel elke dag op 20x smorgens 20x smiddags en 20x savonds nadat ik heb opgedrukt train ik ook nog met halters van 25 kilo 3 setjes van 12. ik heb een paar fotos van de procedure, hopelijk kan iemand me wat tips geven.
ik hoor het wel van jullie alvast bedankt!
Laatst bewerkt:

)