MuscleMeat

Training thuis

Yoyo321

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
64kg
Heey,

Ik ben van plan om ook mijn spieren te gaan trainen alleen zou ik dit graag thuis doen. Heb nog niet echt vaak getraint (alleen jaartje abonnement op sportschool maar was maar een uurtje per week) en dat was al een tijdje terug:P. Mijn vraag was of iemand nog een geschikt rooster had om thuis spieren te kweken:). Ik heb wel een aantal apparaten thuis liggen bijvoorbeeld wat voor de buikspieren, roeitrainer, een loopband en natuurlijk gewoon wat gewichten (en kan natuurlijk ook gewoon push-ups doen of andere oefeningen. Ik weet alleen niet echt hoeveel kilo aan gewichten ik mee moet beginnen en hoe ik het kan opbouwen met andere oefeningen.

Groetjes en bedankt alvast:)

Lees stickkies

Als je doel massa is, kan je het beste gewichten gebruiken waarmee je 10 herhalingen met goede vorm kan maken. Verder idd veel stickies lezen:)
suc6

• Topic Starter Topic Starter
oke dankje zal ik doen:P

Ik heb je intro niet gelezen, maar als je thuis gaat trainen koop een powerrack of spotters, maak niet dezelfde fout als mij.
(Barbell bij een gefailde bench press over je buik rollen is k*t:D)

Ik heb je intro niet gelezen, maar als je thuis gaat trainen koop een powerrack of spotters, maak niet dezelfde fout als mij.
(Barbell bij een gefailde bench press over je buik rollen is k*t:D)

Wel hardcore

OT: Um om te beginnen gewoon een bankje, dumbbell stangetjes , lange halterstang en dan nog wat gewichten erbij en je zou wel degelijk kunnen beginnen.

Als geld je niet uit maakt

Koop een power rack, 50Mm gewichten, 220Cm halterstang en shizzle.

Voor schema's lees stickies en maak er zelf 1. Voedinggschema is ook wel een must als je wilt groeien

Lees maar in "Voeding"

Succes

Groeien hoef ik niet meer wil alleen wat spiertjes hebben:P

Ben nu effe die stickies aan het lezen bedankt iedergeval:)

Vergeet je benen ook niet.

Heey ik heb maar besloten om een bench te kopen heeft iemand toevallig nog een goede gezien ergens op internet ofzo of gebruikt zelft wel een fijne laat het dan effe weten welke dat is alsje:P

kan je bestellen bij fitness-seller.nl of helisports.nl of ff op marktplaats kijken vind je soms ook goeie toestellen

Laatst bewerkt:
Budget?

bench, barbell, dumbbells

Groot budget: Powerrack of Workbench of Squatrack evt met Pully's

Terug
Naar boven