AndroidHealthClinic

Training

Nikkel

Novice
Waardering
0
Hey.

ik ben net begonnen met intensief trainen met een vriend van me.
nu heb ik een vraag. mijn schema is zo:

Borst/triceps
Schouders/Biceps
Rug/Benen
Cardio

niet verkeerd toch? alleen ik ging met een andere maat voor een keertje
en die zei dat ik het fout doe. we deden die dag borst/triceps. Hij had een opmerking over de volgorde van de oefeningen die ik deed.

Is het nu de bedoeling dat ik eerst al mijn Borst oefeningen maak, en dan mijn triceps oefeningen. of kan het geen kwijt dat ik de oefeningen afwissel. dus borst en triceps door elkaar. ik wil natuurlijk het beste effect hebben.

dus vandaar deze simpele/domme vraag voor jullie

Mvg Nick

Rug & benen gaat niet samen

rug + hamstrings gaat.

• Topic Starter Topic Starter
hmm ok dank je.. ik weet het allemaal nog niet zo goed..

maar mijn eigelijk vraag was als je die spier groepen traint op een dag.. bijv.

Borst en triceps.. mag je die oefeningen door elkaar doen of echt eerst alle borst en dan alle triceps..

het liefste en mooiste zou zijn als ik een schema zou creeren met iemand die er veel verstand van heb, helaas zeggen al die woorden die jullie gebruiken niet veel ??? haha echt erg dit.. een newb zein ;)

Beantwoord die ene vraag ff :o over die oefeningen, door elkaar of niet? of echt eerst borst en dan triceps of die 2 door elkaar. op 1 dagg

Nikkel zei:
hmm ok dank je.. ik weet het allemaal nog niet zo goed..

maar mijn eigelijk vraag was als je die spier groepen traint op een dag.. bijv.

Borst en triceps.. mag je die oefeningen door elkaar doen of echt eerst alle borst en dan alle triceps..

het liefste en mooiste zou zijn als ik een schema zou creeren met iemand die er veel verstand van heb, helaas zeggen al die woorden die jullie gebruiken niet veel ??? haha echt erg dit.. een newb zein ;)

Beantwoord die ene vraag ff :o over die oefeningen, door elkaar of niet? of echt eerst borst en dan triceps of die 2 door elkaar. op 1 dagg

Niet doen!

Met biceps en triceps kun je dat doen.
Quads en hamstrings ook eventueel.

dus eerst al mijn borst oefeningen maken, en dan pas aan mn triceps beginnen..

voor mijn gevoel als ik het afwisselen houd ik het langer uit.. ik moet dringend een goed schema hebben en hulp :p

Nick

idd beginne eerste met borst en dan triceps, als je eerst triceps traint en vervolgens de borst, zul je je borstspiere minder aanspreke omdat je minder kunt prestere doordat je triceps moe is, zelfde geldt voor rug/ biceps
snappie

Loe zei:
idd beginne eerste met borst en dan triceps, als je eerst triceps traint en vervolgens de borst, zul je je borstspiere minder aanspreke omdat je minder kunt prestere doordat je triceps moe is, zelfde geldt voor rug/ biceps
snappie

Ooit gehoord van de term pre exhaust?
Dwz dat je bv je triceps gaat voorvermoeien door een isolatie oefening doen en daarna begin je met je borst training zo moet je borst meer werk verrichten omdat de triceps al "moe" is. Snappie?

haha k*t ja klopt helmaal gelijk :o :o luister niet na mij nikkel,
@ santino mer waarom mag je dan ook alweer niet eerst tri doen voordat je borst doet??

santino echt een super mooi schema, als ik die reply's erop lees.. zou graag jou schema willen gebruiken haha.. maar 1 grande probleem.. snap er echt nix van wat er staat kwa oefeningen.. ik kom net om de hoek kijken dus al die termen wee tik ech tniet.. en volgens mij als ik dat zo lees is dat schema van mij bagger als deeg.. weet niet of je zin/tijd/ moeite heb om met mij misschien een schema samen te stellen in woorden dat ik het ook weet:$ of heb je niet een site waar die termen op staan met illustraties?

als j eeen goed schema heb kan je massa bouwen anders heb het weinig zin:( en ik denk dat ik nu voor de clown bezig ben, dus bij deze:p

Nick miss.. heb je msn? n.jongeneelen@gmail.com

Terug
Naar boven