AndroidHealthClinic

Trainingschema voor beginneling

SpectreX

Novice
Waardering
0
Hey, heb altijd al lekker gespierd willen zijn :p en het word ook maar eens tijd dat ik eraan begon.

Even wat info over mij:
Leeftijd: 19 jaar
Lengte: 169 cm ( ben maar klein :mad:)
gewicht: 55 kg
BF: 12,13% (berekend met Tripax's bodyfat calculator :p)
Doel: Mooi gespierd worden, veel respect voor meesten hier :) maar wil niet overdreven breed worden (voorlopig toch niet :p tegen de tijd dat resultaat komt misschien wel :p )

Ben momenteel ingeschreven bij Healtcity, krijgen daar grote korting door school. Ik studeer informatica en zit dus veel stil. In het weekend werk ik dan in een restaurant als ober (de enige trouwens dus ik loop wel wat af op een avond :p )
Bij Healtcity gaven ze me volgend schema:

[Link niet meer beschikbaar]
2x15 - 15kg

Chest press selection: stoten

2x15 - 17,5kg

2x15 - 27,5kg

Arm curl selection: buigingen
2x15 - 7,5kg

2x15 - 12,5kg

Shoulder press selection: stoten

2x15 - 7,5kg

2x15 - 40kg

De gewichten waren wat geschat zei ze, dus die mocht ik iets verhogen/verlagen. Maar dit lijkt me toch goed niet? Train zowat alles van mijn lichaam.

PS: ze vroeg of ik nog ging groeien (alsof ik da kan rieken :s :p), dus mss heeft ze daar ook rekening mee gehouden?
PSS: Ik heb de 19de april een afspraak om mijn schema nog eens te overlopen. Dus kan ik eventueel punten/tips van jullie gebruiken om beter schema op te stellen :)

Jezus wat een ontiegelijk k*tschema. Als nieuweling kan je je beter verdiepen in rippetoe of bill starr. Staat zat over hier op het forum. Ik doe nu een 5x5 programma en ik vind het echt heerlijk :). Krachtgains komen snel, en word ook zwaarder :)

echt, alleen maar k*tmachines. Lees alsjeblieft de stickies en fl**ker er een hoop compounds in. Denk aan benchpress, mp, squat, deadlift, bor ed. Hierop ga je niet groeien.

En wat is je voedingsschema?

• Topic Starter Topic Starter