Fitness Seller

Breaking News trainingsdag 5 op 11 oktober

BIG-G

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
hey iedereen.
zoals wel duidelijk uit de titel gaat de volgende trainingsdag door op 11 oktober.
Deze keer gaat er iets meer reclame voor gemaakt worden.
We zijn dan ook vrij kort bij de wedstrijd van ifbb dus zie je enkele BB net voor de wedstrijd, wat altijd wel leuk is.
Natuurlijk trainen we dan weer samen, en kan je erna weer de nodige vragen stellen.

groeten

ik zal er zijn G ;)

Normaal ben ik er (EINDELIJK) weer bij. Lijkt me leuk die mannen te kunnen zien dan!

Normaal gezien ben ik weer paraat :D

Waar ga je dan nog zoal reclame maken?

Enkel hier of ook op andere fora?

Ik ga natuurlijk weer proberen te komen.

• Topic Starter Topic Starter
Was het maar van die vt4
nee hoor, ieder lid van dbb gaat een prive mail krijgen, zo ziet iederren het topic, want ik heb de indruk dat veel leden niet weten van deze trainingsdag. Op andere fora ga ik niet doen denk ik, want zitten toch weinig leden op die hier uit de buurt zijn, of zijn er fora die jullie denken die wel nuttig kunnen zijn
Ook op mijn website ga ik wat reclame ervoor maken, maar ik denk wel dat die prive mail al veel gaat doen, moet ook niet te groot worden, maar gezellig blijven he.

aanwezig!

ik kom ook weer :) wil de wedstrijddraaiers wel eens in vorm zien :)

hèhè ik ook, ben benieuwd , dan is monstro 2 weeks out...

Ik zal ook aanwezig zijn, lijkt me wel tof! Maaseik is voor mij max 20 min rijden :)

ik zal er ook zijn :)

We kunnen volgende trainingsdag ook in de healthcity maaseik doen! :D Nieuw gebouw enzo .. jaja :)
Daar kunnen we wel niet squatten want er is geen squatrek :eek: en deadliften mag niet want dat is slecht voor je rug

We kunnen volgende trainingsdag ook in de healthcity maaseik doen! :D Nieuw gebouw enzo .. jaja :)
Daar kunnen we wel niet squatten want er is geen squatrek :eek: en deadliften mag niet want dat is slecht voor je rug

de halters gaan er dan toch tot 100 kg he :roflol:

zeker :p

Terug
Naar boven