AndroidHealthClinic

Breaking News trainingsdag 5 op 11 oktober

2uz8knt.jpg

a1twqr.jpg

2e6d85v.jpg

2195e01.jpg

deze jongen heeft vandaag ook beslist om deel te nemen aan de wedstrijd, dus weer iemend die op de trainingsdag in shape is[/QUOTE]

met die jongen heb ik in brussel op de planken gestaan, grappig om hem terug te zien

Hmm, als ik niet knettergaar ben na de brunch kom ik wel effe buurten ;) .

Ik zal er zijn als niemand mij daar uitlacht! ;)

jammer dat het zo ver weg is!"

Damn, ziet ernaar uit dat ik weer niet ga kunnen komen:( Nope is Dope is op dezelfde datum en ik blijf die dag dus tot laat in bed liggen, om uitgerust te zijn voor het feest:D

Maybe better luck next time:P

Damn, ziet ernaar uit dat ik weer niet ga kunnen komen:( Nope is Dope is op dezelfde datum en ik blijf die dag dus tot laat in bed liggen, om uitgerust te zijn voor het feest:D

Maybe better luck next time:P

Aansteller man...ik sta ook vroeg op en ga naar Nope is Dope...gewoon wat vroeger naar bed gaan de dag van tevoren ;)

Ik kan weer niet komen BIG-G...ga niet vanuit Roermond lopen :D
Als ik mn rijbewijs weer terug heb zal ik zeker een keertje komen.

Ik snap niet waarom je niet gewoon vast bij john komt trainen, kost je 150 euries voor een jaar, is voor niks

Bij Health ben je 25.80€/maand kwijt. Bij inschrijving komt daar bovenop nog eens 35 € bij voor adminestratie kosten bij + 130 of 135 € voor een persoonlijke verzekering.
Ik was in de presale me gaan inschrijven waarbij ze de stunt deden van de kosten van de verzekering te laten vallen. Indien je tekent ben je direkt aan een contract van een jaar vast. Daarna kan je wel maandelijks opzeggen

Klinkt leuk dit alleen beetje te ver weg voor mij maargoed ik hou het in de gaten als er eentje bij mij in de buurt komt :D

Aansteller man...ik sta ook vroeg op en ga naar Nope is Dope...gewoon wat vroeger naar bed gaan de dag van tevoren ;)

ik kom ook wel een keer, kan je met me meerijden ;)

aaah ik zie net dat het altijd in maaseik is naja dan moet ik er nog even over nadenken of ik ooit kom :P

kom mss ook wel, owja 11 oktober valt op een zaterdag niet zondag;)

• Topic Starter Topic Starter
in het privebericht stond inderdaad zondag 11 oktober, maar het is dus zaterdag.

groeten

Misschien moet je ff een nieuwe rondsturen.... Ik woon in Groningen, en ik heb dit topic heus wel is gezien.

Wat kost het voor een dag te trainen bij John?
Ik train normaal bij Sylvie in Dilsen.

Het gaat me helaas niet lukken om erbij te zijn.

Maar ik print je bericht uit en zal het vergroten en in de winkel hangen.

Dan kunnen de dames / heren zelf beslissen.

Heel veel suc6 met de voorbereiding en een Overvolle dag toegewenst.

Marjolein

Jaja de trainingsdag valt weer goed! Dit weekend feesten en volgend weekend niks te doen.. lekker naar John gaan trainen :D

Ok ik zal bekennen ik heb vrijdag (normaal een trainingsdag) ook nog een feestje:o

trainingsdag

[goedendag ben hier pas nieuw en ik wil graag weten waar het is
gr wijffie

quote=BIG-G;3143889]hey iedereen.
zoals wel duidelijk uit de titel gaat de volgende trainingsdag door op 11 oktober.
Deze keer gaat er iets meer reclame voor gemaakt worden.
We zijn dan ook vrij kort bij de wedstrijd van ifbb dus zie je enkele BB net voor de wedstrijd, wat altijd wel leuk is.
Natuurlijk trainen we dan weer samen, en kan je erna weer de nodige vragen stellen.

groeten[/quote]

goedendag
ben hier pas nieuw en ik wil graag weten waar het is de trainingsdag
thnx gr wijffie

Terug
Naar boven