Fitness Seller

Trainingsdag sb barbell 8 augustus 2009

Ik weet nog niet hoe het met de basketbalkalender zit, maar ik ben ook wel geïnteresseerd. Enig idee of het een beetje simpel met het openbaar vervoer te bereiken is?

Ik weet nog niet hoe het met de basketbalkalender zit, maar ik ben ook wel geïnteresseerd. Enig idee of het een beetje simpel met het openbaar vervoer te bereiken is?

Als jij gaat, ga ik ook hoor :D Ben ik toch sterker als iemand.
Ik hou me wel gewoon in op DL en OH press ;)

@pheno: ik rij dan met jou mee, ok? ;)

edit: hangt eerder af van aantal herexamens dat ik heb of ik ga of niet.

Sure thing . Leuven is op weg naar Limburg .

Waar is dit, beetje dicht tegen de grens aan?

• Topic Starter Topic Starter

Jep, bussen stoppen vlakbij, normaal geen probleem.

Just let me know hé! Doe uw best nu maar met examens ;)

Waar is dit, beetje dicht tegen de grens aan?

In Lummen, makkelijk verbinding met autostrade.

Haha, lul. Zou leuk zijn als jij ook komt. Dan ken ik iemand. En op zo'n meet wordt vaak gedeadlift, dus daar ben ik normaal nog sterker in. :p

Kom maar af hé Flying Fox, altijd goed om techniek te leren, over trainen te lullen, motivatie op te doen, en boefen a volonté!!
Ik zie me al aan de kant zitten op een bankje met mijn wandelstok te zwaaien naar de rest die onderdelen doen.

Komaan jongens! Go go go!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar nee, ik heb 2de zit.

Ik zie me al aan de kant zitten op een bankje met mijn wandelstok te zwaaien naar de rest die onderdelen doen.

Komaan jongens! Go go go!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar nee, ik heb 2de zit.

Kerel, dat is pas eind augustin/begin september. Alsof je begin augustus geen dagje vrij kunt maken.

Ik heb ook wel zin om te komen. Ik heb wel nog nooit events getraind, en mijn stats zijn maar magertjes tegenover al die beesten die zijn ingeschreven...

Afstand zou niet moeten betekenen dat je niet komt he, zoiezo dan 2 plekken in de auto dus tegen die tijd kunnen er wrs 2 meerijden. Ik rijdt vanaf baarn via de routeplanner kun je zien of je een beetje op de route ligt naar Jan. En zo zijn er vast wel meer met een plekje over.

Ben ook wel geïnteresseerd :) maar kan pas binne week of 2-3 met zekerheid bevestigen maar zal proberen alles te regelen om te kunnen aanwezig zijn :).

Dan is de Leuven-pussygang(willem ignuick en ik) voltallig aanwezig :P.

Lijkt me tof, ik kom ook!

Waar ligt lummen? :o

Ok ik zie het, dicht bij hasselt, kan ik met iemand mee rijden? Woon in de buurt van turnhout. :D

Terug
Naar boven