AndroidHealthClinic

Trainingsdag sb barbell 8 augustus 2009

Ik wil ook komen, als dat nog kan? Kom dan uit amsterdam en heb ook nog wat ruimte in de auto als iemand mee wil rijden.

Ik kan helaas niet komen . Moet weer eens werken :(

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil ook komen, als dat nog kan? Kom dan uit amsterdam en heb ook nog wat ruimte in de auto als iemand mee wil rijden.

Ik ga het eind deze week bekijken. Als iedereen komt, dan zit het echt al wel vol vol. Er komt ook nog veel volk van hier in de coté die niet op die lijst staat. Dus ik laat nog wat weten!

Ik kan helaas niet komen . Moet weer eens werken :(

Thx for letting me know!

Ik ook niet als ik met niemand mee kan. :(

Hmm ik ga rondreizen door West-Europa dus als ik in de buurt ben zou ik ook langs willen komen. Maar dat is dus niet zeker..... Is dit een mogelijkheid?

Hmm, bizar! ;)

Ik wil eigenlijk eerst even kijken wie er effectief gaat komen opdagen! het zal deze week wel duidelijk worden wie er wel en niet kan komen.

Hmm oke, na laat maar weten!

Waar stopt de trein het meest dichtsbij?

In schulen, ik kan je altijd komen oppikken als het moet!

K*t, dan ben ik nog 2,5 uur onderweg en 2x overstappen..

Hmm de busverbindingen vanuit Turnhout liggen ook niet zo geweldig als ik origineel dacht :p Maar soit, ik geraak er wel. Morgen ofzo de betaling voor het voedsel overmaken :)

Hmm de busverbindingen vanuit Turnhout liggen ook niet zo geweldig als ik origineel dacht :p Maar soit, ik geraak er wel. Morgen ofzo de betaling voor het voedsel overmaken :)

Die k*tsite werkt niet, kan het dus niet nakijken. :(

Via de site van NMBS kan je ook bussen vinden.

Turnhout-Hasselt is een half uur minder lang dan rechtstreeks naar Lummen te gaan. Hasselt-Lummen zal wsl niet veel minder dan een half uur zijn? Dus dan is er niet veel voordeel aan. Bilzen en Tongeren zou evenlang duren, dus daar heb ik al helemaal niets aan :p

Ma3stro heeft mij laten weten dat hij er niet bij kan zijn omdat hij moet werken, dus je kan misschien zijn plaats innemen?
Normaal ging ik met hem meerijden vanuit Amsterdam, dus als jij nog een plaatsje vrij hebt, ik ben kandidaat!

Als jullie het zo kunnen oplossen, zou natuurlijk ideaal zijn. ;)

Eerste post aangepast. Groenen hebben al BBQ! ;)

Ik zie dat David al betaald heeft, dan zullen Simon en co weldra ook wel volgen :)

Terug
Naar boven