frietbakker
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom mij en Lenn dan ophalen in Turnhout, ligt ongeveer in de richting als je van Tilburg vertrekt denk ik![]()

Openingspost aangepast met aantal aanwezigen ondertussen. Denk dat de max capaciteit nu ong bereikt is..
We zijn aan het kijken om mss traiteur te laten komen die dag om BBQ te verzorgen zodat niemand iets moet meebrengen of klaarmaken. Zal niet zo duur zijn, +-11euro de man.

enzovoortEuh ja sorry mijn fout... Ik was vergeten dat ik dan verhuisd ben naar Weert...
Dus ik vertrek van Weert.... maar er kunnen daarom nog wel mensen mee rijden hoor.. Maar ik kom dus niet langs Turnhout..... Sorry
Ik heb ook wel zin om te komen. Ik heb wel nog nooit events getraind, en mijn stats zijn maar magertjes tegenover al die beesten die zijn ingeschreven...
Ok, tot nu toe +- 20 bevestigde gasten, 28 mogelijk in totaal! It's going to be a good one!!
Ik zie dat je mij er niet hebt bijgezet, kan ik ook nog meedoen?

Ik ben zo goed als bevestigd, dus mij kan je erbij zetten. Ik heb dan normaal geen (basket)wedstrijd en heb dan ook op mijn vakantiewerk gezegd dat ik niet kan. Het is altijd mogelijk dat er op het laatste moment toch iets verandert, maar die kans is erg klein.
Scrained kan je er trouwens ook zeker bijzetten.