XXL Nutrition

Trainingsdag sb barbell 8 augustus 2009

Ik rijd vanaf Tilburg, als er iemand mee wilt PM me maar. En nee ik ga je niet eerst ophalen in Breda of Eindhoven! Hooguiut vanaf Tilburg Centraal ;)

Kom mij en Lenn dan ophalen in Turnhout, ligt ongeveer in de richting als je van Tilburg vertrekt denk ik :D

Euh ja sorry mijn fout... Ik was vergeten dat ik dan verhuisd ben naar Weert...

Dus ik vertrek van Weert.... maar er kunnen daarom nog wel mensen mee rijden hoor.. Maar ik kom dus niet langs Turnhout..... Sorry

Het gaat mij sowieso niet lukken ivm werk. De bezetting is te krap door vakantie, helaas..

• Topic Starter Topic Starter
Openingspost aangepast met aantal aanwezigen ondertussen. Denk dat de max capaciteit nu ong bereikt is..

We zijn aan het kijken om mss traiteur te laten komen die dag om BBQ te verzorgen zodat niemand iets moet meebrengen of klaarmaken. Zal niet zo duur zijn, +-11euro de man.

Openingspost aangepast met aantal aanwezigen ondertussen. Denk dat de max capaciteit nu ong bereikt is..

We zijn aan het kijken om mss traiteur te laten komen die dag om BBQ te verzorgen zodat niemand iets moet meebrengen of klaarmaken. Zal niet zo duur zijn, +-11euro de man.

11 euro de man? weten ze met wie ze te maken hebben :eek: :D:D:D

Zie dat Jimmy er al bijgekomen is ook, diene West-Vlaamse smurf ook... Zou je niet beter een brief rondsturen naar alle buurtbewoners ter waarschuwing?
Man, dat wordt een dagje om naar uit te zien :hedbang::wl::burger::wl::hedbang::burger::wl::hedbang::klink::hedbang:enzovoort

Die traiteur weet niet waar ie aan begint :D

Zou een goeie carrièrezet zijn van die traiteur, kan hij de volgende dag gaan rentenieren.:D

Is er nog plek? Weet nog niet 100% zeker of ik kan, maar lijkt me wel tof om mee te doen. Ik wil me wel opofferen als slapste aanwezige. Zou dan rijden vanuit Amsterdam, kan 3 man meenemen in de auto.

Ik ga je erbij zetten als mogelijk aanwezig en we zullen tegen de meet wel zien hoeveel volk er effectief komt opdagen! ;)

Ok, tot nu toe +- 20 bevestigde gasten, 28 mogelijk in totaal! It's going to be a good one!!

Ok, tot nu toe +- 20 bevestigde gasten, 28 mogelijk in totaal! It's going to be a good one!!

Ik ben zo goed als bevestigd, dus mij kan je erbij zetten. Ik heb dan normaal geen (basket)wedstrijd en heb dan ook op mijn vakantiewerk gezegd dat ik niet kan. Het is altijd mogelijk dat er op het laatste moment toch iets verandert, maar die kans is erg klein.
Scrained kan je er trouwens ook zeker bijzetten.

Ik zie dat je mij er niet hebt bijgezet, kan ik ook nog meedoen?

ja tuurlijk, zal je erbij zetten :)

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

Ik ben zo goed als bevestigd, dus mij kan je erbij zetten. Ik heb dan normaal geen (basket)wedstrijd en heb dan ook op mijn vakantiewerk gezegd dat ik niet kan. Het is altijd mogelijk dat er op het laatste moment toch iets verandert, maar die kans is erg klein.
Scrained kan je er trouwens ook zeker bijzetten.

Prima!

Omdat de aërobe interval oefeningen tevens op een anaërobe, kracht trainingsdag ... oefeningen zijn de onderarmflexoren ook actief aangezien je de barbells stevig ...... Roberts, S. B. 1995. Abnormalities of energie expenditure and the ...

wtf gast?

Ik heb iedereen die komt/ wil komen een bericht gestuurd via PM hier of op TeamForza, facebook of mail... Op 1 van deze manieren dus...

Degenen die niks hebben gehad, laat me iets weten. Het is ivm met de food die dag ;)

Done, hup, hup, ook betalen nu allemaal! :D

Terug
Naar boven