XXL Nutrition

Trainingsdag sb barbell 8 augustus 2009

• Topic Starter Topic Starter
Jep, zal het voor de duidelijkheid hier zetten wat ik in gedachten had..

Eerst in de gym meer gymtoestanden zoals squats/deads/Log enzo in de voormiddag @10h. Er zijn verschillende bars en normaal gezien genoeg schijven. Mss in kleinere groepjes trainen dan. 4-5 man.

Dan rond de middag 12.30h ongeveer is er eten voorzien en zup!

En dan in de namiddag zullen het meer events enzow zijn: Stones, farmers, Yoke, Duckwalk,... Van 14h tot 16h pak ongeveer.. Ik kan ook nog uitleg geven over bepaalde dingen zoals box squats nog en van die dingen als er mensen geinteresseerd zijn..

En ik heb ook nog een lange koord voorzien om een echte koordtrek SB Barbell Challenge te doen als iedereen al redelijk in de saus zit van het trainen/eten/zuipen! :)

En je kan blijven plakken tot zolang jullie willen! Er zullen er altijd wel zijn die vroeger naar huis moeten of ik weet niet wat, maar het is niet dat ik om 17h iedereen naar huis jaag, zeker niet :)

Moet er nog iemand meerijden uit A'dam trwns?

Ik ga pas in de namiddag daar kunnen zijn. Ik kan dan toch nog steeds Deadliften, hoop ik? :p

Alvast veel plezier en succes allemaal, dat er maar veel foto's gemaakt mogen worden!

Mocht er iemand nu pas vertrekken, zou die aub tegen Jean kunnen zeggen dat ik uiteindelijk toch niet kan komen? Ik stuur hem wel een mail met de uitleg waarom niet.

Wat een k*tdag. Ziek geworden, buikkrampen diarree.
Pfff alleen kunnen deadliften en eens met de 90kg stone gespeeld.

Jimmy Laureys heeft er trouwens de 180kg steen opgelegd :thumbs:

Was er veel volk? Zijn er speciale prestaties neergezet buiten jimmy natuurlijk

Denk dat er zo'n 15 à 20 man was.
Kan zijn dat die er nog allemaal zijn, ik ben vertrokken vannamiddag.

Enigste wat ik nog weet is dat Gijs 320kg trok met suit.

t*ring die Gijs, blijft doorbuffelen dat ventje :D

films foto's verslag!!!

holy crap, intens :D

Ik ben vandaag ook naar de SB barbell meeting geweest, het is een lange gezellige dag geweest
Lekker zeveren, goed vreten en een beetje vanalles gedaan (DL, squat, log, stones, yoke)
Alleen op DL heb ik max effort gedaan (240 F) en de rest gewoon rustig aan, niks geforceerd

Het was een supergezellige dag (de biertjes op't einde smaakten ferm goed) en zeker voor herhaling vatbaar, volgende keer ga ik weer voor PR's @SB barbell!!!

Gijs is gewoon insane :D

yup

twas de max van een dag.

Goe georganiseerd, goe gegeetn,goe sfeer alvast merci aan Jan en crew voor de gezellige dag en gastvrijheid.!

Persoonlijk veel uitgeprobeerd, battlescars en verbrand wat moet je nog meer hebben. o ja en PR's;)

Doe mij een toppertje en een breezer ananas. LALALALALAALLALA

Jep was weer een gezellige dag. Hulde aan Jan en team. Very nice setup ook zo daar.
Kramp in mijn hamstring op de weg terug in de auto moet je kunnen waarderen dan pas weet je dat alles eruit gehaald is.

Was in orde ;) Zo'n dagen mogen er nog komen!

Was er veel volk? Zijn er speciale prestaties neergezet buiten jimmy natuurlijk

ikke 250 deadlift, nog 50kg en dan kan ik meespelen met de grotere jongens :cool:
Jimmy heeft een PR sfeer maken neergezet met nonkel Eddy en Gijs, en o ja, de stones natuurlijk ;)

Merci aan Jean en het hele SB Barbell team idd voor de machtige dag

En G-Men, tja, je moest erbij zijn om het te begrijpen :eek:

Super dag geweest idd :)

Terug
Naar boven