XXL Nutrition

Trainingsdag sb barbell 8 augustus 2009

Betaald :)

Kga et niet halen denk ik. Meer herexames dan verwacht en nog wat andere factoren :P. Zal jullie beesten wel eens een andere keer ontmoeten als de datum herexamenvriendelijk is :P.

Ik ben er zeker bij, we zijn de 170kg stone gaan halen voor vlaanderen en heb een tof gespek achter de rug met onze Jan.
En heb de smaak te pakken om te trainen en te eten en drinken
( Ik breng zelf nog 2 baken bier mee :) )

Moet ik zelf nog iets mee brengen van materiaal ?? ( log, duck walk enz ... )

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er zeker bij, we zijn de 170kg stone gaan halen voor vlaanderen en heb een tof gespek achter de rug met onze Jan.
En heb de smaak te pakken om te trainen en te eten en drinken
( Ik breng zelf nog 2 baken bier mee :) )

Moet ik zelf nog iets mee brengen van materiaal ?? ( log, duck walk enz ... )

Duckwalk is mss wel eens nice ja! Wij hebben die dag al 2 IFSA logs hier dus dat is niet nodig. Yoke gaat er wss ook al zijn dan..

Als Bert met zn camionetje mee rijd breng ik mn yoke mee :)

Morgen vraag ik wat de plannen zijn van mijn vriendin en dan weet ik het definitief Jan, heb er al veel zin in.

ben net terug uit Frankrijk dus nu nog maar gezien. Ik kom zeker en zal dan zo rap mogelijk betalen. Hopelijk niet te laat?

groeten.

D.

ben net terug uit Frankrijk dus nu nog maar gezien. Ik kom zeker en zal dan zo rap mogelijk betalen. Hopelijk niet te laat?

groeten.

D.

Jep no problem.

Ik zie dat er nog een paar zijn die iets moeten laten weten, maar dat moet wel in orde komen nog. Kan altijd een paar xtra BBQ porties bestellen, denk zo dat dat ook wel op geraakt... ;)

I'm off for a few days! See you

-Duck walk komt in orde ;)

Perfect Jimmy!

Als het weer mee zit gaat het zeker een fijne dagje worden, en anders ook wel! Ben blij dat er zoveel volk komt opdagen :)

Eergister betaald btw. :)

Iedereen wordt om 10u in SB Barbell verwacht! Dan beginnen we al te trainen ;)

Tot zaterdag!

Damn er gaat best wel veel volk zijn :D

Dit gaat weer een memorabele dag wordt die de traditie van DBB powerlift/strongman meets gaat versterken. Er zal weer een belachelijke hoeveelheid testosteron aanwezig zijn op 1 plek. Going berserk!

Ja het uur zou wel tof zijn.

Training van ... tot ...
Eten om ... tot ...
Zuipen van ... tot ... :)

We weten dat alles begint om 10 u s'morgens ( ik zal er zijn met onze kleine mannen :) )
Kan en mag het laat worden ?? ( Ik breng in ieder geval 2 bakken bier mee ;) )

Ja het uur zou wel tof zijn.

Training van ... tot ...
Eten om ... tot ...
Zuipen van ... tot ... :)

We weten dat alles begint om 10 u s'morgens ( ik zal er zijn met onze kleine mannen :) )
Kan en mag het laat worden ?? ( Ik breng in ieder geval 2 bakken bier mee ;) )

Als het bakken zijn doe ook effkes wat rietjes.

Terug
Naar boven