MuscleMeat

Trainingsschema gebroken voet nodig

renowerner

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Hey mede dbb'ers,

afgelopen weekend met een wedstrijd mijn voet gebroken helaas..
Moet nu 6 weken in het gips en mag hem vrijwel niet belasten.
Ik vind 6 weken alleen iets te lang om niet te trainen, dus wil ik graag alleen mijn bovenlichaam trainen.
Ik deed Stronglifts en begon net goede gains te maken, in dit schema zat elke keer squat (wat ik dus de lekkerste oefening vond helaas). Ook kan ik niet meer deadliften of standing military press doen (wel zittend). Ik train het liefste 3x in de week met een ABA schema, maar als jullie met een goede split kunnen helpen vind ik dat ook prima, alhoewel ik een ABA prefereer. Hieronder een lijstje van een aantal oefeningen die ik nog WEL kan doen:

Voor Borst kan ik doen:
(Smith machine) bench press (incline en normaal)
Dumbell press (incline en normaal)
Dumbell Flye (incline en normaal)
Close grip benchpress
Pec Deck machine

Voor rug kan ik doen:
Pull down
Pull up
Row (in een machine zonder voeten te steunen)

Voor schouders kan ik doen
Millitary press seated
Dumbell press
Side raise

Voor bicep kan ik doen
Zittende in een machine (curl)
Hammer grip
Preacher Curl

Voor Tricep kan ik doen
Dips (in een rek)
Close grip benchpress
skullcrushers

Voor Buik&Benen kan ik eventjes niks doen denk ik, misschien voor buik hanging leg raises.
voor de compounds deed ik 5x5, dit omdat ik nog een beetje kracht wilde gaine op de benchpress, MP en Tbar. Ik zou graag nog steeds de compounds 5x5 houden en de eventuele kleinere oefeningen meer richting de 3/4 x 8 ofzo. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, of dat jullie nog een aantal oefeningen hebben waarmee ik mijn benen niet belast
alvast bedankt voor jullie tips/tricks etc!

Groetjes

Ik gebruik anders nooit mijn benen tijdens de buikoefeningen. Je kan ook je bovenbenen trainen op verschillende apparaten.

Terug
Naar boven