ducatistaaa
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 101kg
Dit is wat jullie nodig hebben om te kijken of mijn schema goed is, dus bij deze:
Hoelang je traint
De maand januari (2010) heb ik compound training (alles door elkaar) gedaan en setjes van 4x15 reps. Dit was nodig volgens iemand die mij op weg heeft geholpen.
Sinds februari ben ik met een echt schema begonnen.
Mijn schema is:
Dag A : Borst & biceps (voorkant)
Dag B : Rug & triceps (achterkant)
Dag C : Benen en/ of buik & schouders
Ik doe setjes van 8-8-6-4 (massatraining) waarbij ik bij 4 reps het maximale doe (ik doe bij iedere herhaling zoveel mogelijk als dat ik aan kan, maar bij de 4 reps doe ik net een schepje erboven op)
Normaal ga ik 4x per week (met examens volgende week probeer ik minimaal 3x te gaan) maar in de vakantie ga ik bijna iedere dag.
Wat je doel is
Op dit moment doe ik massatraining, in de zomervakantie wil ik gaan cutten, en als ik dan tevreden overmezelf ben, wil ik overstappen op krachttraining. (Wat vinden jullie hiervan?)
Waar je prioriteiten liggen
Welk gedeelte vraagt de meeste aandacht? Alles natuurlijk op de benen na, die zijn naar mijn mening goed genoeg zo.
Beschikbare apparatuur
Bij ons moet je voornamelijk losse gewichten gebruiken. Voor rug bijv. zijn er wel apparaten. Als het moet, wil ik wel een aantal foto's nemen van de apparaten die we hebben.
Beschikbare tijd
Door de week (met school) : 4x per week
Door de week (met vakantie) : 6 dagen (en evt. 7)
Ik hoop dat jullie zo genoeg weten en ik ben zeer benieuwd wat jullie van mijn trainingsschema zeggen!
Hoelang je traint
De maand januari (2010) heb ik compound training (alles door elkaar) gedaan en setjes van 4x15 reps. Dit was nodig volgens iemand die mij op weg heeft geholpen.
Sinds februari ben ik met een echt schema begonnen.
Mijn schema is:
Dag A : Borst & biceps (voorkant)
Dag B : Rug & triceps (achterkant)
Dag C : Benen en/ of buik & schouders
Ik doe setjes van 8-8-6-4 (massatraining) waarbij ik bij 4 reps het maximale doe (ik doe bij iedere herhaling zoveel mogelijk als dat ik aan kan, maar bij de 4 reps doe ik net een schepje erboven op)
Normaal ga ik 4x per week (met examens volgende week probeer ik minimaal 3x te gaan) maar in de vakantie ga ik bijna iedere dag.
Wat je doel is
Op dit moment doe ik massatraining, in de zomervakantie wil ik gaan cutten, en als ik dan tevreden overmezelf ben, wil ik overstappen op krachttraining. (Wat vinden jullie hiervan?)
Waar je prioriteiten liggen
Welk gedeelte vraagt de meeste aandacht? Alles natuurlijk op de benen na, die zijn naar mijn mening goed genoeg zo.
Beschikbare apparatuur
Bij ons moet je voornamelijk losse gewichten gebruiken. Voor rug bijv. zijn er wel apparaten. Als het moet, wil ik wel een aantal foto's nemen van de apparaten die we hebben.
Beschikbare tijd
Door de week (met school) : 4x per week
Door de week (met vakantie) : 6 dagen (en evt. 7)
Ik hoop dat jullie zo genoeg weten en ik ben zeer benieuwd wat jullie van mijn trainingsschema zeggen!
Laatst bewerkt:

Hou het bij 3 oefeningen maar doe ze echt tot t maximum en lager in reps. Doe close grip bench press en dips en iets van french press erbij, die hebben een grote overlap tot bankdrukken. Zorg naast dat je ze hard pakt ook dat ze maximale rust hebben. Na je triceps training minimaal 3 dagen geen triceps/borst trainen. Het makkelijkst is dan ook om triceps toch bij borst te houden.