Fitness Seller

Trainingsschema, graag commentaar

Spavo

Cool Novice
Waardering
0
Hallo iedereen,

Ik ben nu een tijdje aan het trainen en opzich gaat het prima. Ik heb laatst echter een probleem opgemerkt, waar ik wat aan wil gaan doen. Mijn borst heeft zich in de tijd dat ik train (8 maanden) te sterk ontwikkeld, waardoor mijn schouders nu naar binnen staan. Dit wil ik graag verhelpen door meer nadruk op mijn rug te leggen. Daar heb ik nu een trainingsschema voor bedacht, maar ik vraag me af of dit wel goed is.

Het schema:
Maandag: Rust

Dinsdag: Borst, triceps, buik
Bench press Incline bench press Cable crossovers
-
One-arm extensionPushdown
-
Leg raiseTwist

Woensdag: Rug, biceps
Bent over rowPulleyT-bar rowDeadlift
-
Preacher curlHammer curl

Donderdag: Schouders, buik
Arnold pressUpright rowCable reverse flyesLateral raise
-
CrunchesLeg raiseTwist

Vrijdag: Rust

Zaterdag: Rug, triceps
Lat machineV-bar pulldownDumbbell rowStraight arm pulldown
-
DippenClose grip bench press

Zondag: Benen, schouders
SquatLeg PressDeadlift
-
Military pressCable rotationBent over dumbbell raiseLateral Raise

Alvast bedankt,
Spavolius.

Post eens een foto zodat we kunnen beoordelen of het indd wel zo is.

Elke keer als je een spiergroep traint zou ik voor die spiergroep minimaal drie oefeningen pakken. Verder is op de volgorde weinig aan te merken. Eerst beginnen met de grote spiergroepen en daarna afbouwen naar de kleinere toe. Dat doe je goed. Als je vind dat je borst te ver ontwikkeld is zou ik close grip bp eruit gooien als triceps oefening en eerder een cable pushdown toevoegen.

ik keek even dit schema door , pak je niet nog een keer je rug als je reverse flyes op schouder dag doet , en je hebt zegmaar al de dag daarvoor rug getraind verknoei je dan niet zo je progressie of valt dit wel mee (neem wel aan dat je de reverse flyes op schouder hoogte doet).

Terug
Naar boven