AndroidHealthClinic

trainingsschema hulp gezocht

Liquidfire

Cool Novice
Waardering
0
Ik wil mijn schema verbeteren. Tesamen met mijn voedingsschemazie VOEDINGSCHEMA
Is mijn doel spiermassa en kracht op te bouwen, maar toch mijn vetpercentage verlagen(zover dit mogenlijk is)

Zou graag wat adviesen hebben op gebied van oefeningen. Daarnaast ga ik 5x per week naar de sportschool voornamelijk om vet te verbranden. Maar doe er gelijk oefeningen bij. Weet dat een schema voor massa 3x in de week gaan meer dan genoeg is

Maandag : Bicep + Tricep + Zijkant schouders
Dinsdag : Quadriceps + Hamstrings + Kuiten
woensdag: Waar ik net zin in heb
Donderdag : Borst + Voorkant schouders
Vrijdag : Rug + Achterkant schouders

schema ziet er goed uit, maar woensdag : "waar ik zin in heb" zou ik gebruiken voor een langdurige cardiosessie als je je vetpercentage wilt laten dalen.

Welke oefeningen doe je nu?

Ik wil mijn schema verbeteren. Tesamen met mijn voedingsschemazie VOEDINGSCHEMA
Is mijn doel spiermassa en kracht op te bouwen, maar toch mijn vetpercentage verlagen(zover dit mogenlijk is)

Zou graag wat adviesen hebben op gebied van oefeningen. Daarnaast ga ik 5x per week naar de sportschool voornamelijk om vet te verbranden. Maar doe er gelijk oefeningen bij. Weet dat een schema voor massa 3x in de week gaan meer dan genoeg is

Maandag : Bicep + Tricep + Zijkant schouders
Dinsdag : Quadriceps + Hamstrings + Kuiten
woensdag: Waar ik net zin in heb
Donderdag : Borst + Voorkant schouders
Vrijdag : Rug + Achterkant schouders
Dat wordt vechten tegen de bierkaai.
Bulken bro, de zomer is voorbij dus who cares als je met een buikje rondloopt.

• Topic Starter Topic Starter
Dat wordt vechten tegen de bierkaai.
Bulken bro, de zomer is voorbij dus who cares als je met een buikje rondloopt.

Toch wel :D?
Tja, ik ben al wat afgevallen maar ben nu bezig deze maand om me vetpercentage omlaag te halen. dus maak dat zowieso eerst af. Plus het feit dat ik juist veel aangekomen ben in de zomer, zoveel dati k een broekmaatje omhoog ben gegaan ;) Dat wil ik dus weer naar onderhalen anders moet ik te veel nieuwe broeken kopen :P Het gaat mij er op het moment dus om om wat strakker te worden.

Dus deze maand afvallen(cutten). Heb nu z'n 16.5 massa aan vet en bodyfat van 14.6. Hopelijk zit ik na deze maand op 12-13 en wat vet kwijt.

Laatst bewerkt:
Ehm verkeerde forum?

Terug
Naar boven