Beginningbber
Novice
- Waardering
- 0
Hallo ik ben Patrick .
Ik ben 1.80 m
77 kg
vetpercentage 9,1 %
Ik train nu een jaar. Ik ben een jaar geleden begonnen, omdat ik half Januari jongstleden heb gesolliciteerd bij de landmacht. Door deze testen ben ik allemaal gekomen (en voor de kenner heb ik Cluster 4 gehaald.) Oftewel het hoogst haalbare. helaas moet ik mnijn conditie op peil houden en kan ik me niet vol overgave op het fitnessen/ bodybuilden storten. Nu ik een jaar heb gefitnesst o.a. met Rippetoe en Splitschema wil ik nu eens wat anders.
Ik mag helaas niet mijn benen trainen, dit i.v.m. dat ik bij onder 19 in de zaal voetbal. Deadliften zit er ook niet in omdat ik nog al eens last van mijn onderrug heb.
Maandag: borst, biceps, schouders + een half uur rennen
Dinsdag(`s morgens): Buik + voetbaltraining
Woensdag: Rug, (zijkant en achterkant) schouders, triceps
Vrijdag: Rug en borst + zaalwedstrijd
Zaterdag: buik + een half uur rennen
Dan hier mijn Schema:
MAANDAG:
*Benchpress 1x10 4x8
*Chest Flyes 4x8
*Incline dumbbell press 4x8
*Barbell Curl 3x10
*Dumbbell Biceps Curl 3x10
*Military press 1x10 5x8
(alles voor schouders aangezien ze ook bij borst oefeningen worden aangesproken?)
DINSDAG:
*Seated Twist
*Knee Raise
*Crunches
WOENSDAG
*Bent over rows 1x10 4x8
*Pull up 4x8 smal en 4x8 breed
(*Shrugs moeten die ook?)
*Dumbbell rows 4x8
*Side raises 3x10
*Bent over raise 3x10
*Pushdowns 3x10
*Dips 3x10
VRIJDAG:
Zelfde buik oefeningen
ZATERDAG:
De rug en borst oefeninngen van maandag en woensdag
Ikzelf denk dat ik alle spiergroepen met dit traingsschema 2/3x per week aanspreek.
Als oefeningen missen, weg moeten of andere opmerkingen op mijn schema zijn.. dan hoor ik het graag!
Mvg Patrick
Ik ben 1.80 m
77 kg
vetpercentage 9,1 %
Ik train nu een jaar. Ik ben een jaar geleden begonnen, omdat ik half Januari jongstleden heb gesolliciteerd bij de landmacht. Door deze testen ben ik allemaal gekomen (en voor de kenner heb ik Cluster 4 gehaald.) Oftewel het hoogst haalbare. helaas moet ik mnijn conditie op peil houden en kan ik me niet vol overgave op het fitnessen/ bodybuilden storten. Nu ik een jaar heb gefitnesst o.a. met Rippetoe en Splitschema wil ik nu eens wat anders.
Ik mag helaas niet mijn benen trainen, dit i.v.m. dat ik bij onder 19 in de zaal voetbal. Deadliften zit er ook niet in omdat ik nog al eens last van mijn onderrug heb.
Maandag: borst, biceps, schouders + een half uur rennen
Dinsdag(`s morgens): Buik + voetbaltraining
Woensdag: Rug, (zijkant en achterkant) schouders, triceps
Vrijdag: Rug en borst + zaalwedstrijd
Zaterdag: buik + een half uur rennen
Dan hier mijn Schema:
MAANDAG:
*Benchpress 1x10 4x8
*Chest Flyes 4x8
*Incline dumbbell press 4x8
*Barbell Curl 3x10
*Dumbbell Biceps Curl 3x10
*Military press 1x10 5x8
(alles voor schouders aangezien ze ook bij borst oefeningen worden aangesproken?)
DINSDAG:
*Seated Twist
*Knee Raise
*Crunches
WOENSDAG
*Bent over rows 1x10 4x8
*Pull up 4x8 smal en 4x8 breed
(*Shrugs moeten die ook?)
*Dumbbell rows 4x8
*Side raises 3x10
*Bent over raise 3x10
*Pushdowns 3x10
*Dips 3x10
VRIJDAG:
Zelfde buik oefeningen
ZATERDAG:
De rug en borst oefeninngen van maandag en woensdag
Ikzelf denk dat ik alle spiergroepen met dit traingsschema 2/3x per week aanspreek.
Als oefeningen missen, weg moeten of andere opmerkingen op mijn schema zijn.. dan hoor ik het graag!
Mvg Patrick