AndroidHealthClinic

Trainingsschema polymorph

polymorph

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Even voorstellen... Ik ben Sven, ben 20jaar jong meet 1m85 en weeg 95kg. BF schat ik rond de 15%

Ik heb een jaar 3x per week getraind en ben nu 4maanden gestopt.
Maar aangezien ik het trainen echt niet kan missen ga ik terug de draad opnemen.

Ik trainde vroeger met dit regime

Dag 1 Borst en Triceps
rustdag
Dag 2 Rug en biceps
rustdag
Dag 3 Schouders en onderarmen

Ik weet het hier zitten geen benen tussen maar dat komt omdat ik van nature vrij gespierde benen heb.

Mijn vraag is of iemand een fijn trainingsschema heeft rekening houdende met het feit dat ik terug wil bulken.

benen

Wat snap jij niet aan:

Benen.

?

• Topic Starter Topic Starter
ma da vraag ik toch ni e

Ik vraag een schema zonder benen?

Bestaat dat of niet?

Nee bestaat niet.

Helaas.

Idd, bestaat niet, mss alleen costum voor rolstoelpatiënten.

Wat een onzin. Natuurlijk kun je trainen zonder benen, het komt alleen niet vaak voor. Er zijn genoeg mensen die hun benen al zeer afgetraind hebben van andere activiteiten en die niet ook nog eens willen trainen met fitness. Je kunt gewoon om de dag een fullbody minus benen doen, of een 4 dagen split zonder benen. Er zijn genoeg opties. Ik zou gewoon een bestaand schema pakken wat je fijn vind en daar de beenoefeningen van schrappen.
Je schema wat je nu pakt is gewoon goed, wellicht wil je buik ook nog af en toe pakken, maar verder niks op aan te merken.
Train ze.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wat een onzin. Natuurlijk kun je trainen zonder benen, het komt alleen niet vaak voor. Er zijn genoeg mensen die hun benen al zeer afgetraind hebben van andere activiteiten en die niet ook nog eens willen trainen met fitness. Je kunt gewoon om de dag een fullbody minus benen doen, of een 4 dagen split zonder benen. Er zijn genoeg opties. Ik zou gewoon een bestaand schema pakken wat je fijn vind en daar de beenoefeningen van schrappen.
Je schema wat je nu pakt is gewoon goed, wellicht wil je buik ook nog af en toe pakken, maar verder niks op aan te merken.
Train ze.

bedankt daar heb ik echt iets aan.:o

Aan de anderen bedankt voor uw kortzichtigheid.

ik wil dan wel eens fotos zien van jouw 'wheels of steel'

Kijk, je traint voor jezelf. Of omdat je wedstrijden wil lopen of omdat je er gewoon goed uit wilt zien, maar je traint voor jezelf. Ik denk dat iemand dan vrij moet zijn om gewoon te trainen zodat zijn lichaam zijn ideaal wordt. Wat anderen ervan denken heeft er niks mee te maken, vandaar ook dat de voorgaande reactie zeer terecht werden genoteerd als kortzichtig.

Train je je benen anders 1x in de 2 weken als ze werkelijk uit verhouding zijn of dreigen te raken:)
Squatten is toch wel een must voor de serieuze krachtsporter. Of ben je een :sd:?

Terug
Naar boven