AndroidHealthClinic

Trance energy 2008

Nee, wel bijna maar toch maar niet.

van de partij

• Topic Starter Topic Starter
me 2 :D wel duur zo'n kaart

Ik kan niet bij de opening zijn, pas rond 12 uur.. dus ik zie wel :D

Ik kan niet bij de opening zijn, pas rond 12 uur.. dus ik zie wel :D

zorg wel dat je een beetje op tijd komt als je met de auto gaat, het is namelijk elk jaar 1 groot drama met parkeren daaro...eerste keer waren we rond 23:00 bij afslag utrecht/jaarbeurs en waren we pas op 03:15 binnen...

Hardcore feestjes hoeven van mij niet meer zo, dat boeren gehamer met bijtel en ijzervijl is leuk als het je nieuw is. Maar ik kan me niet voorstellen dat je daar als volwassen persoon jarenlang lyrisch over kunt blijven. Na afgelopen TD is het voor mij echt een afzwakkende stroming geworden. Zal me alleen nog wagen aan de Vechtse Banen en de Jaarbeurs. Maar Hemkade, Borchland, A'dam studio's, HMH en de RAI kunnen de pl**ris krijgen.

Trance/progressive is samen met Goa de enige dancestroming die je kunt aanmerken als een beleving om in te zitten. Techno vind ik weer chill voor het leuke publiek en de kleinschaligheid.

Ben potverdomme te laat geweest, dus waarschijnlijk geen TE voor mij. :(

zorg wel dat je een beetje op tijd komt als je met de auto gaat, het is namelijk elk jaar 1 groot drama met parkeren daaro...eerste keer waren we rond 23:00 bij afslag utrecht/jaarbeurs en waren we pas op 03:15 binnen...

Wow jezus:D Misschien met openbaar of bij iemand slapen dan maar..

pffft, helemaal geen aandacht aan besteden joh, kansloze types.
Gaan jullie nog voor bepaalde dj's..? Ik wil iig john o'callaghan zien en horen. Misschien nog ff kijken wat tiesto er tegenwoordig van bakt.

Oh, ik ben een paar keer naar feessie`s geweest met trance shizzle en heb echt ziek veel gay`s, travo`s, lesbo`s gezien.
Dus al gauw wordt de trance scene geassocieerd met gay shit.

En je moet alles niet te serieus opvatten he...;)

dat doe k ook niet, maar op de 1 of andere manier zijn topics over trance feesten altijd een plek waar mensen met een voorliefde voor een andere muzieksoort ( zal maar geen namen noemen) moeten komen klagen. Zie dat andersom nooit, maar goed. Daarnaast ben ik er absoluut zeker van dat trance feesten van alle muzieksoorten de mooiste vrouwen bijeen haalt naast het overwegend volwassen publiek, dus tja, wat is gay. Slonsdale vrouwtjes doen t gewoon niet zo voor mij. En om nou te zeggen dat je dr struikelt over de travo's of homo's..?

dat doe k ook niet, maar op de 1 of andere manier zijn topics over trance feesten altijd een plek waar mensen met een voorliefde voor een andere muzieksoort ( zal maar geen namen noemen) moeten komen klagen. Zie dat andersom nooit, maar goed. Daarnaast ben ik er absoluut zeker van dat trance feesten van alle muzieksoorten de mooiste vrouwen bijeen haalt naast het overwegend volwassen publiek, dus tja, wat is gay. Slonsdale vrouwtjes doen t gewoon niet zo voor mij. En om nou te zeggen dat je dr struikelt over de travo's of homo's..?

True;)

En om nou te zeggen dat je dr struikelt over de travo's of homo's..?

Clubtrance op kleine schaal heeft het wel een hogere concentratie ervan. Maar dan vaak gemixed met house, groove en funk.

Maar deze grootschalige trance geeft geen blijk van een gayscene. Gewoon veel mooie dames in luchtige en schaarse kleding.

Techno moppies zijn ook smakelijk :heart:

ja wij gaan , hotel geboekt dus mooi tot het einden blijven. lache dat er zo veel gaan.

tja, t is ruim uitverkocht, dusse ;)

Ook ik ben van de partij :D

ik weet het nog niet...ik zou drheen gaan met Emile en me vriendin met wie het nu 4dagenuit is:( en zij heb me kaartje nog...nu maar wachten of het goed komt..anders geen trance energy voor mij

Terug
Naar boven